Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18109Ztráty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Michaela Janischova

Znění stížnosti

dobry den,

zapomnela jsem ve vlaku destnik. vystoupila jsem v pardubicich a ztratu ihned nahlasila, tzn. stewardi to vedeli snad jeste driv, nez vlak odjel ze stanice. po dvou dnech destnil stale nenalezen. jednalo se o kvalitní velky destnik, nic z trznice... ale... asi bylo moc prace a nechtelo se jit podívat. jo vse je o lidech... kdyz se nechce, tak se nechce. dekuji personalu za ochotu :'(


Požadované řešení

nalezeni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 12:53, před 7 lety

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.