Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
dobry den,
zapomnela jsem ve vlaku destnik. vystoupila jsem v pardubicich a ztratu ihned nahlasila, tzn. stewardi to vedeli snad jeste driv, nez vlak odjel ze stanice. po dvou dnech destnil stale nenalezen. jednalo se o kvalitní velky destnik, nic z trznice... ale... asi bylo moc prace a nechtelo se jit podívat. jo vse je o lidech... kdyz se nechce, tak se nechce. dekuji personalu za ochotu :'(
nalezeni
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.