Společnost


GALEX obchodní, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1811Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 11 lety

Martina Urbánková

Znění stížnosti

Dámskou obuv jsem zakoupila v prodejně GALEX,Nádražní 17, Ostrava, 702 00. Asi po 6.měs.chození se odlepily podrážky. U levé boty se prochodil podpatek na vzduchovou bublinu.Reklamace byla odmítnutá s tím,že nášlapná plocha není předmětem reklamace-jde o základní údržbu,kterou provádí sám zákazník.Základní udržbu jsem prováděla poctivě podle pokynů prodavačky,které jsem obdržela při nákupu obuvi.Nevím čím jsem se provinila,pan znalec Petr Janata,mi konkrétně nic nenapsal.Jiné kroky jsem zatím nepodnikla.


Produkt

Dámská obuv KO1027 č.41,s.Oliver


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze,jelikož oprava obuvi pravděpodobně dlouho nevydrží. Děkuji za pochopení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 10:32, před 11 lety

V takovém případě je třeba opravdu kontaktovat odborníka - soudního znalce, který by se k povaze vady vyjádřil, případně zpracoval znalecký posudek. Bohužel společnost ke dni 31.10.2012 ukončila činnost v režimu živnostenského zákona. V obchodním rejstříku již není registrovaná vůbec. Pravděpodobně došlo k zániku společnost, tudíž, pokud jiná společnost nepřevzala její závazky, není již kde reklamaci uplatnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:22, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nedostupnosti subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.