Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18112Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Tomáš Pěnička

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si zájezd do Tunisu v Hotelu Mahdia Beach, číslo smlouvy 01177973, za cca 36 tisíc korun na 12 dní pro sebe a moji dceru(10 let). Kategorie hotelu udaná prodejcem byla 4+. Ubytování ani služby neodpovídali daným informacím o hotelu: 3x výměna pokoje - ani ten třetí neodpovídal kategorii hotelu a ceně zájezdu, nevhodné chování personálu hotelu - hotel byl v té době plný turistů z Libye a těm dávali jasnou přednost( i delegátka nám stále opakovala, že by si tento postoj, jako byl k nám, nenechali líbit), čistota v hotelu - nedostatečný úklid v prostorách hotelu, čistota vody v bazénu - písek v bazénu, zbytky jídla v bazénu, u bazénu pouze 2 toalety pro hotel s kapacitou několik set lidí, připojení Wi-Fi na pokojích nedostatečné nebo žádné(cestovní kancelář udávala Wi-Fi připojení na pokojích zdarma...), neustálé fronty na jídlo, neustálé fronty na pití,...
Tento zájezd zdaleka neodpovídal uváděnému standardu, hygieně, službám nabízených cestovní kanceláří a tudíž i jeho ceně.


Produkt

Číslo smlouvy o zájezdu: 01177973


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 12:10, před 7 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 16:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.