Společnost


VIGOSS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18114Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 7 lety

Tomáš Letocha

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 18.9.2015 jsem zakoupil na prodejně Vigoss v Kyjově pánské jeansové kalhoty. Dne 15.2.2017 jsem je reklamoval z důvodu protržení zadní části u švu. Reklamace mi byla společností zamítnuta z důvodu cituji: "Tento druh poškození vznikl na základě mechanického poškození výrobku ze strany spotřebitele....atd.
Následně jsem si nechal vypracovat Znalecký posudek ten dopadl v můj prospěch. Posudek jsem odnesl na prodejnu do Kyjova. Tam mi řekli, že chtějí kahoty zapůjčit pro vyhotovení svého Znaleckého posudku. Kalhoty jsem jim zapůjčil, což byla podle mého znalce se kterým jsem komunikoval chyba. Po vyhotovení posudku se oba neshodují. Můj znalecký posudek obsahuje 6+1 stran. Je na něm podrobně vše rozepsáno, byl použit makroskopický a mikroskoipický rozbor(stereomikroskop Leica). Posudek z obchodu obsahuje pouze popis výrobku, pár odstavců textu. Celkem sotva 3 strany, což nepovažuji za plnohodnotný posudek! Jak mohu prosím nyní postupovat.
Děkuji s pozdravem L.T.


Produkt

Pánské denimové kalhoty, model: 70028-7000-W57, velikost 36/34, značka Vigoss Denim, barva-modrá, materiálové složení: 98% bavlna, 2% elastan, vyrobeno v Turecku


Požadované řešení

Vrácení peněz za kalhoty a veškeré zaplacení nákladů tj posudek a poštovné za odeslání kalhot soudnímu znalci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 11:21, před 7 lety

Pokud prodávající neuznává znalecký posudek, doporučujeme spotřebiteli, aby vyhledal advokáta, spolu sepsali předžalobní výzvu a po marném uplynutí lhůty, která je ve výzvě stanovena, je možné podat žalobu k soudu. Soud může ke znaleckému posudku přihlédnout, nebo nařídit vypracování revizního posudku. Jestliže znalecký posudek předložený účastníkem řízení má všechny zákonem požadované náležitosti a obsahuje doložku znalce o tom, že si je vědom následků vědomě nepravdivého znaleckého posudku, postupuje se při provádění tohoto důkazu stejně, jako by se jednalo o znalecký posudek vyžádaný soudem. Bez doložky se hodnotí pouze jako listinný důkaz. Hodnocení důkazů podléhá úvaze soudce dle obecné zásady "Důkazy hodnotí soud podle své úvahy, a to každý důkaz jednotlivě a všechny důkazy v jejich vzájemné souvislosti; přitom pečlivě přihlíží ke všemu, co vyšlo za řízení najevo, včetně toho, co uvedli účastníci."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 16:08, před 7 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o přílohu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 07:18, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2017 18:59, před 7 lety


Tomáš Letocha

Zveřejňuji posudek, který jsem si nechal vypracovat a posudek který si nechala vypracovat společnost Vigoss. Pro porovnání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 16:56, před 7 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.