Společnost


Edo Ahmedič

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18119Nespokojenost s postupem autoservisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2017, před 7 lety

Anna Vershyhora

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych sdílela negativní zkušenost s uvedeným autoservisem a jeho majitelem, Edo Ahmedičem.
Autoservis se chová velice neprofesionálně, přes dopředu dohodnutý termín majitel autoservisu zadržoval auto, podmiňoval vracení uhrazením faktury, tuto informaci nehledě na velký předstih sdělil až na poslední chvíli, a vydíral mě tak na dovolené před odletem zpět, čímž mi zvládl překazil plány. Platbu jsem naštěstí dokázala zprocesovat na poslední chvíli v pátek a auto mi milostivě vrátili v sobotu dle původní domluvy. Ovšem, po vrácení auta majitel autoservisu přestal komunikovat a nereaguje na dotazy ve směru dohodnutých oprav, které jsem zaplatila, ale potíže nezmizeli. Fakturu autoservis vystavil na 26.000,- Kč.
Pokoušela jsem se najít webový portál, kde je možno upozornit na nevhodné chování autoservisu, dohledala jsem pouze tuto stránku stížností. Pokud můžete doporučit další webové stránky pro recenze autoservisů, budu vděčná.
Hezký den,


Požadované řešení

Pokoušela jsem se najít webový portál, kde je možno upozornit na nevhodné chování autoservisu, dohledala jsem pouze tuto stránku stížností. Pokud můžete doporučit další webové stránky pro recenze autoservisů, budu vděčná.
Hezký den,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 10:42, před 7 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (oprava motorového vozidla). Právo zhotovitele na zaplacení ceny díla vzniká provedením díla. Je-li dílo přejímáno po částech, vzniká právo na zaplacení ceny za každou část při jejím provedení.

Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky

Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:20, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.