Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Tak jsem chtěla dnes koupit citrony 500 gramů za 24,90 Kč. Jsem zvyklá si zboží v síťce zvážit. Vážily 225 gramů. Předražení 225%, ČOI by si smlsla. Přizvala jsem prodavačku a ani jeden z následujících 2 ks nevážil ani 300 gramů.
Informovat všechny prodejny a toto zboží ztáhnout z prodeje, nebo upravit cenu.
|
Tweet |
Prodávající je povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti, míře nebo množství a umožnit spotřebitelce překontrolovat si správnost těchto údajů. Pokud prodávající poruší tuto povinnost, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušuje svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci.
Pokud věc nebyla spotřebitelce dodána ve sjednané hmotnosti, má spotřebitelka možnost žádat po prodávajícím nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné (v odpovídající hmotnosti), popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.