Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18127Citrony - cena neodpovídá gramáži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2017, před 7 lety

Ilona Fritzlová

Znění stížnosti

Tak jsem chtěla dnes koupit citrony 500 gramů za 24,90 Kč. Jsem zvyklá si zboží v síťce zvážit. Vážily 225 gramů. Předražení 225%, ČOI by si smlsla. Přizvala jsem prodavačku a ani jeden z následujících 2 ks nevážil ani 300 gramů.


Požadované řešení

Informovat všechny prodejny a toto zboží ztáhnout z prodeje, nebo upravit cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 11:40, před 7 lety

Prodávající je povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti, míře nebo množství a umožnit spotřebitelce překontrolovat si správnost těchto údajů. Pokud prodávající poruší tuto povinnost, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušuje svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci.

Pokud věc nebyla spotřebitelce dodána ve sjednané hmotnosti, má spotřebitelka možnost žádat po prodávajícím nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné (v odpovídající hmotnosti), popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.