Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 22.09.2017 mi byl z účtu stržen poplatek 2.247 Kč, o kterém jsem neměla ani tušení, že by nějaký měl být. Platila jsem si členství pouze na "zkušební měsíc" za 149 Kč - ve VOP jsem nic o samovolném strhávání dalších poplatků nenalezla. Profil jsem se během "zkušebního měsíce" snažila smazat a vždy mi to naplsalo že musím zrušit VIP členství, bohužel jsem se nedopatrala jak.VOP byly napsany nesrozumitelně část byla anglicky. Takže jsem si tedy počkala než zkušební měsíc skončí a členství zanikne, abych jej mohla smazat a najednou mi byl stržen poplatek z účtu na další tři měsíce. Vůbec nevím kam se mam obrátit abych zrušila VIP členství a následně smazat profil. Tuto službu už dále užívat nechci a byla bych ráda kdyby mi byla navrácena částka za dva měsíce, jsem samoživitelka dvou dětí a částku 2.247kč je pro nás rozpočet na 14 dní.
Děkuji za odpověď.
Be2 seznamka
Navrácení peněz za dva měsíc, zrušení členství a profilu na seznamce Be2.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: GDJQFA36
Přejeme Vám dobrý den, paní Pačesová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24.07.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
je mi jasné že máte všechno šikovně vymyšlené.
Můžete mi prosím zrušit aspoň účet ať už s Vaší společností nemám nic společného?
Na Váš email jsem posílala žádost o výpověď a zatím jsem se žádné odezvy nedočkala.
Prosím smažte mi ten účet!!!
Děkuji Jana P.
ID: GDJQFA36
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 20.12.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" - mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Děkujeme Vám.
Děkuji za rychlé řešení.
Jana P.