Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18132Předražení nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2017, před 7 lety

Petr Erben

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 22.9. 2017 v 18:29:44 jsem zakoupil v Tesco Letňany čtyři kusy Tefal ingenio Force. Číslo bloku 01004 010 1025 0183. Na tomto nákupu jsem byl "okraden" o částku přes 700 Kč. Podobnou zkušenost mám ze dne 19.9. 2017. Číslo bloku 11 01004 003 1203. I zde jsem byl poškozen o podobnou částku. Během měsíce okrást důchodce skoro o 1.500 Kč se mi zdá poněkud nevhodné a nedůstojné.
Jednání paní na informacích, kde jsem řešil reklamaci, mě také zarazilo. Místo omluvy znechucený obličej a ještě horší vystupování. Být tato dáma mým zaměstnancem, poslal bych jí ihned "kopat brambory".
Velmi nedočkavě budu očekávat vysvětlení ze strany vedení TESCO. Kopii účtenek mohu kdykoli zaslat.

S přáním hezkého dne

P. Erben


Požadované řešení

Odpověď, jak je výše uvedená skutečnost vůbec možná???


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2017 12:49, před 7 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeji výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.