Společnost


AsisTrans s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18134Odtah za 90 Kč/km + nesmyslná oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2017, před 7 lety

Michal Eichner

Znění stížnosti

Cena za odtah 11 km je 2000 Kč. Cena za hodinu práce 600. Jejich odhadovaná cena je 16.000 Kč, po odtažení do jiného servisu jsem měl cenu cca 3000 Kč

Nechápu tuhle firmu!


Požadované řešení

Prozkoumání všech referencí na webu a případně i vlastní vyzkoušení:)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 19:48, před 7 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně poskytovaných služeb. Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele nesmí informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká ve skutečnosti je. Pokud prodávající poruší tuto svou povinnost, může mu být udělena pokuta za přestupek do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje svou zákonnou povinnost, má možnost podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 11:36, před 7 lety

Vozidlo Audi TT jsme odtahovali do našeho servisu z ulice Sportovní. Dle veřejných map to není 11 kilometrů. Na místo jsme museli přijet a vozidlo odvézt, účtují se všechny kilometry. Sazba za odtah je stanovená jako paušální výjezd na území města Brna. Při převzetí do opravy nám bylo sděleno, že je vadná spojka. Na vozidle však byla protočená poloosa. Pro kompletní a odbornou opravu bylo nutné vyměnit homokinetický kloub poloosy včetně manžety, unašeč na poloosu včetně všech šroubů. Rádi bychom tedy, aby klient zveřejnil doklad od opravy jeho vozu – abychom viděli, co konkrétně bylo na vozidle za 3000 Kč opraveno a jakým způsobem tedy servis závadu odstranil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 08:01, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 13:52, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.