Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cena za odtah 11 km je 2000 Kč. Cena za hodinu práce 600. Jejich odhadovaná cena je 16.000 Kč, po odtažení do jiného servisu jsem měl cenu cca 3000 Kč
Nechápu tuhle firmu!
Prozkoumání všech referencí na webu a případně i vlastní vyzkoušení:)
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně poskytovaných služeb. Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele nesmí informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká ve skutečnosti je. Pokud prodávající poruší tuto svou povinnost, může mu být udělena pokuta za přestupek do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje svou zákonnou povinnost, má možnost podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vozidlo Audi TT jsme odtahovali do našeho servisu z ulice Sportovní. Dle veřejných map to není 11 kilometrů. Na místo jsme museli přijet a vozidlo odvézt, účtují se všechny kilometry. Sazba za odtah je stanovená jako paušální výjezd na území města Brna. Při převzetí do opravy nám bylo sděleno, že je vadná spojka. Na vozidle však byla protočená poloosa. Pro kompletní a odbornou opravu bylo nutné vyměnit homokinetický kloub poloosy včetně manžety, unašeč na poloosu včetně všech šroubů. Rádi bychom tedy, aby klient zveřejnil doklad od opravy jeho vozu – abychom viděli, co konkrétně bylo na vozidle za 3000 Kč opraveno a jakým způsobem tedy servis závadu odstranil.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.