Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18138Vrácení peněz za reklamované zboží SD karta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2017, před 7 lety

Kristýna Dubová

Znění stížnosti

Dne 22.8.2017 jsem odeslala na adresu sídla Fidemia group k reklamaci Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2), na kterou se nezaznamenával žádný záznam. Žádala jsem Fidemia group o vrácení peněz na účet. Do dnešního dne mi žádné vyjádření ani žádné peníze na účet nedorazily. Číslo objednávky: 21516000. V dopise jsem odeslala Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2), fakturu a žádost o vrácení peněz. Dopis má číslo: RR362756190CZ. Cena Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2) je 189kč plus poštovné 38Kč. Peníze jsem žádala zaslat na účet. Již uplynulo 30dní od odeslání a žádná odpověď ze strany Fidemia group. Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2) byla kupovaná na www.allhere.cz.
Doufám, že se tato situace vyřeší v brzké době.
S pozdravem KD


Produkt

Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2)


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz na účet ve výši: 189+38 celkem 226kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2017 12:14, před 7 lety

Pokud bylo zboží spotřebitelem odesláno k reklamačnímu řízení za využití poskytovatele poštovních služeb, má se za to, že zásilka došla druhé straně třetí den ode dne odeslání. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 10:00, před 7 lety

Dobrý den paní Dubová,

peníze byly již odeslány. Prosíme zde o potvrzení přijetí. A omlouváme se za zdržení.

Mimochodem o upřesnění, měla ste fakturu na SD kartu a sportovní kameru. Jako první jste vracela Akční kameru, na což vám byly peníze obratem poukázány na váš účet. Po nějaké době jste vracela i SD kartu.

S pozdravem
Konvalinkova Aneta
Allhere.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 09:45, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:33, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.