Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.8.2017 jsem odeslala na adresu sídla Fidemia group k reklamaci Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2), na kterou se nezaznamenával žádný záznam. Žádala jsem Fidemia group o vrácení peněz na účet. Do dnešního dne mi žádné vyjádření ani žádné peníze na účet nedorazily. Číslo objednávky: 21516000. V dopise jsem odeslala Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2), fakturu a žádost o vrácení peněz. Dopis má číslo: RR362756190CZ. Cena Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2) je 189kč plus poštovné 38Kč. Peníze jsem žádala zaslat na účet. Již uplynulo 30dní od odeslání a žádná odpověď ze strany Fidemia group. Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2) byla kupovaná na www.allhere.cz.
Doufám, že se tato situace vyřeší v brzké době.
S pozdravem KD
Paměťová SD HC karta 32 Gb + adaptér (2)
Žádám o vrácení peněz na účet ve výši: 189+38 celkem 226kč.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží spotřebitelem odesláno k reklamačnímu řízení za využití poskytovatele poštovních služeb, má se za to, že zásilka došla druhé straně třetí den ode dne odeslání. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Dubová,
peníze byly již odeslány. Prosíme zde o potvrzení přijetí. A omlouváme se za zdržení.
Mimochodem o upřesnění, měla ste fakturu na SD kartu a sportovní kameru. Jako první jste vracela Akční kameru, na což vám byly peníze obratem poukázány na váš účet. Po nějaké době jste vracela i SD kartu.
S pozdravem
Konvalinkova Aneta
Allhere.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.