Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#1814Odmítnutí vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 8 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 11 lety

Lucie Kvasnicová

Znění stížnosti

V pátek jsme koupili klávesnici v prodejně Elektro World v OC Olympia Plzeň. Doma jsme zjistili, že nekomunikuje s tabletem, pro který byla určena. Klávesnici jsme v neděli chtěli vrátit. V obchodě nás odmítli s tím, že zboží nelze vrátit, protože je použité. Neměli jsme ji doma ani 48 hodin přičemž používána byla cca 10, než jsme zjistili, že s tabletem nekomunikuje. Klávesnice nebyla poškozená, obal nebyl poškozený a přesto si ji nevzali. Lucie Kvasnicová


Produkt

jednalo se o klávesnici s bezdrátovým připojením přes bluetooth


Požadované řešení

Moje představa je jednoduchá, chtěla bych zboží vrátit a dostat zpět peníze, protože tvrzení prodejce, že klávesnice bude fungovat na jakémkoli tabletu bylo nepravdivé,dokonce lživé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 11:45, před 11 lety

Pokud je zboží zakoupeno v kamenné prodejně, není ze zákona právo na jeho vrácení, pokud se na něm nevyskytuje vada. Ovšem toto právo může prodejce přislíbit nad rámec zákona, přičemž si může stanovit i podmínky pro takové vrácení. Pokud podmínky stanoveny nejsou, nelze takový příslib dodatečně podmiňovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2014 10:12, před 11 lety

Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 14:44, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 17:24, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2015 17:24, před 9 lety


Lucie Kvasnicová

Hodnocení: