Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek jsme koupili klávesnici v prodejně Elektro World v OC Olympia Plzeň. Doma jsme zjistili, že nekomunikuje s tabletem, pro který byla určena. Klávesnici jsme v neděli chtěli vrátit. V obchodě nás odmítli s tím, že zboží nelze vrátit, protože je použité. Neměli jsme ji doma ani 48 hodin přičemž používána byla cca 10, než jsme zjistili, že s tabletem nekomunikuje. Klávesnice nebyla poškozená, obal nebyl poškozený a přesto si ji nevzali. Lucie Kvasnicová
jednalo se o klávesnici s bezdrátovým připojením přes bluetooth
Moje představa je jednoduchá, chtěla bych zboží vrátit a dostat zpět peníze, protože tvrzení prodejce, že klávesnice bude fungovat na jakémkoli tabletu bylo nepravdivé,dokonce lživé.
|
Tweet |
Pokud je zboží zakoupeno v kamenné prodejně, není ze zákona právo na jeho vrácení, pokud se na něm nevyskytuje vada. Ovšem toto právo může prodejce přislíbit nad rámec zákona, přičemž si může stanovit i podmínky pro takové vrácení. Pokud podmínky stanoveny nejsou, nelze takový příslib dodatečně podmiňovat.
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: