Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci roku 2015 byla provedena na rekreačním objektu ošetření zdiva proti vzlínající vlhkosti chemickou technikou. Předcházela níávštěva technika, který proměřil stávající stav a zda je metoda vhodná pro uvedený typ zdiva a podmínky v domě. Po 18 měsících bylo provedeno kontrolní měření, které však nepřineslo podle našeho názoru prokazatelné výsledky schnutí zdiva a navíc nás provádějící technik neseznámil s metodou měření. Vzhledem k tomu jsem objednal měření metodou vážkové gravimetrie, která vykazovala zcela jiné hodnoty než jsem dostal od technika ATG. Problém jsem popsal v dopisech firmě ATG, která však trvá na vhodnosti metody v uvedeném objektu, i když jsem dostal zcela opačné informace o vhodnosti metody.
Firma navrhuje další injektáž do zdí, ale nezdá se mi vhodné přidávat do zdi další množství vodných roztoků, které by situaci ještě zhoršily.
Veškerou korespondenci včetně protokolů mám k dispozici v pdf formátu.
zhotovení dodatečné horizontální vrstvy metodou nízkotlakého vstřikování ekologického bezrozpouštědlového prostředku SUPER CAPILLAR 100® do zdiva.
Vzhledem ke špatnému odhadu pracovníka ATG o vhodnosti použité metody chemické metody ve zdivu různorodé kvality (směs kamene a cihel, na což byl technik upozorněn, požaduji náhradu nákladů. Efekt metody je evidentně nedostaečný, což zcela jasně prokazuje metoda vážkové gravimetrie odebraných vzorků ze zdi, kde v ošetřené a neošetřené části zdiva jsou hodnoty obdobné.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (ošetření zdiva). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Pokud dílo nemá vlastnosti, které byly sjednány, má spotřebitel právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.