Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,chtěl bych zrušit celkově členství na této stránce
Registrován jsem od 31. 7. 2017
Návody na zrušení jsou neuskutečnitelné
Děkuju za pomoc
Zrušení členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovali,
velice Vám děkujeme.
neropig@seznam.cz
ID: SPCBAC54
Dobrý den.
V rámci profilu, registrovaného pod uvedenou emailovou adresou, je v současnosti evidovaný nedoplatek v celkové výši 2 247 Kč za VIP členství platné v období 31.08.2017 - 30.11.2017.
V zájmu získání bližších infomací prosím kontaktujte Zákaznický servis be2 na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Děkujeme Vám.
Žádný email mi od nich nepřišel,že jsem dlužen..
ID: SPCBAC54
Dobrý den.
V zájmu získání bližších infomací souvisejících s evidencí dlužného poplatku prosím kontaktujte Zákaznický servis be2 na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Přejeme Vám hezký den.
Tak už mi to přišlo a chtěl bych zrušit premium účet a předplatné
ID: SPCBAC54
Dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené a Váš profil byl vymazaný.
Přejeme Vám hezký den.
Hodnocení: