Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Po dnesnim nakupu v kauflandu v prazske michli(23.9.2017) jsem se rozhodl vyuzit kompenzace za dlouhe cekani u pokladny (asi 10 min).kaufland totiz pri delsim cekani nez 5 min.nabizi poukazku za 30,- kc.pani na infu mi vsak velice neochotne sdelila ze uz se nedavaj,po argumentaci,ze to stale maji uvedeno na webovych strankach spolecnosti me odbyla ze to je teprve od vcerejska.Chci se tedy zeptat,jak to je.Nejde mi o tech 30,-,ty si nechte,jde mi spise o princip.Utratime v kaufu mes.nekolik tisic,takze 30,- me nevytrhne,jde mi spise o to,ze kdyz chci vyuzit neceho co je prezentovano,tak aby se me nekdo nesnazil opit rohlikem.Jestli je to opravdu zruseno tak ok ale tak si to smazte z informacnich kanalu.
Dekuji
Viz.vyse
Vyjadreni
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud společnost deklaruje poskytnutí určité výhody formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované nabídky beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen ji spotřebiteli poskytnout. Pokud společnost nabízí tuto výhodu pro své zákazníky, je její dobrou vizitkou stanovení transparentních podmínek a jejich dodržování.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: