Společnost


HAPPY FOTO Česko spol. s r.o.
Výroba fotografií a fotoknih

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18147Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2017, před 7 lety

Blanka Šimková

Znění stížnosti

Dobrý večer,

2.9.2017 jsem u společnosti Happy Foto objednala pro svého manžela "fotoknihu s pevnou vazbou". Stáhla jsem si program HappyFoto Designer a týden po večerech jsem knihu zpracovávala. Vybrala jsem si formát, vkládala a popisovala fotky a odeslala jsem online přes web na vyrobení.

Data se přenesla a odeslala do společnosti Happy Foto na vyhotovení mé fotoknihy. Bohužel po odeslání a přihlášení na webové stránky Happy Fota již nejde vidět jak se data přenesla a já věřila, že mi fotokniha bude vyhotovena ve formátu, který jsem já odeslala! Tzn. pozadí mnou vybrané, fotky mnou seřazené a popsané.

Fotokniha mi do týdne byla vyrobena a doručena. Po otevření a listování ve vyhotovené fotoknize se mi chtělo brečet.

Pozadí mnou navolené bohužel není ve fototoknize žádné, fotky jsou úplně přeházené, popisky nejsou v knize žádné. Hned jsem volala na kontakt Happy Fota, který jsem našla na webových stránkách a paní se kterou jsem mluvila mi poradila, že mám fotoknihu, kterou jsem chtěla vyrobit uložit na flash disk a poslat poštou na adresu Happy Fota. Tak jsem učinila a fototoknihu jsem zaslala k reklamaci.

Včera mi byla Fotokniha zaslána zpět s tím, že se jedná o NEOPRÁVNĚNOU REKLAMACI. Prý jsem fotoknihu objednávala v online verzi jejich programu (přímo na webových stránkách) a moje údaje zaslané offline verzi Happy Foto-Designeru (tzn. má reklamace (vrácená fotokniha) a fotokniha zaslána poštou na flash disku) se prý nedají porovnat, protože jsou rozdílné. Ale, že si vyžádali data ve výrobě a zjistili, že jsem si tak fototoknihu opravdu připravila (tzn. tak bez pozadí, přeházené fotky, bez popsání fotek).

Tzn. že Happy Foto ze mě udělalo blbce, že já jsem jim poslala takovou knihu s přeházenými fotkami, bez popisu a pozadí!!!! To snad není ani možné! Já jsem odeslala na zpracování takovou knihu, kterou jsem jim k reklamaci nahrála na flash disk. Jedná se o chybu Happy Fota a špatného přenosu dat, ale Happy Foto není schopné chybu uznat!!!!


Šimková


Produkt

rozhazený formát knihy, bez pozadí, popisů atd.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo nová kniha v mém požadovaném formátu dle původního výběru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 11:19, před 7 lety

Nemá-li vyrobená věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo výměny věci za novou bez vad. Není-li to možné to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitelka ale musí prokázat, že věc má vadu (neodpovídá objednávce). K tomu může posloužit například potvrzení objednávky, pokud je v něm dostatečně specifikována výroba věci na zakázku.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla (odpovídala objednávce).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.