Společnost


Acer Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1815Poničení notebooku po převzetí do záruční opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 11 lety

Václav Šíma

Znění stížnosti

Dne 25.11.2013 převzala do záruční opravy můj notebook bez poškození společnost Acer prostřednictvím vlastního přepravce.
Následně mi přišla zpráva že je notebook převzat do opravy od společnosti Acer.
Následně pak přišel e-mail že byl notebook poškozen při přepravě, včetně fotek na kterých jednak chyběly pěnové zarážky jimiž byl notebook zafixován v přepravní krabici a jedná se, podle mého názoru, o poškození které nemohlo vzniknout při běžné přepravě ale pádem z relativně vysoké výšky.
Z těchto důvodů jsem odmítl cenovou nabídku kterou mi navrhla společnost Acer zaplatit za opravu mechanicky poškozených částí.
Společnost Acer se vymlouvá na přepravce, přičemž je nutné vzít v úvahu fakt, že mi společnost navrhla že si do opravy odvezou notebook sami a tak považuji předání notebooku do opravy momentem předání a přijetí přepravcem.
Dále se společnost Acer vymlouvá že byl balík špatně zabalen, s čímž nemohu souhlasit.
Následně mi společnost Acer oznámila, že si mám převzít notebook dne 2.1.2014, tedy déle než po měsíčním zákonném termínu na záruční opravu s tím, že záruční oprava provedena byla, ale mechanické poškození, údajně při přepravě, NEBYLO opraveno.
Dále se společnost Acer vymlouvá, že termín záruční opravy překročili vzhledem k jednání o opravě jimi způsobeného mechanického poškození. Toto však nepovažuji za relevantní argument vzhledem k faktu, že jsem hned na počátku trval na tom, aby jimi způsobené poškození opravili bezplatně.
V dané chvíli nevím jak postupovat dál, tedy zda neopravený notebook převzít či nikoli.
Byl bych Vám velmi vděčný alespoň za radu jak dál postupovat.


Produkt

Záruční oprava notebooku Acer v servisu Acer.


Požadované řešení

Bezplatná oprava mechanického poškození, které vzniklo po převzetí do záruční opravy.
Vzhledem k tomu že nebyl dodržen zákonem stanovený termín záruční opravy - odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2014 12:55, před 11 lety

Pokud byla doprava zajištěna servisem, nemusí se spotřebitel škody domáhat vůči přepravci, ale vůči servisu. Zároveň, pokud servis argumentuje nedostatečným zabalením výrobku, musí prokázat, že kupujícího v rámci poučení pro uplatnění reklamace dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele informoval o tom, jak má být výrobek správně zabalen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2014 17:37, před 11 lety


Václav Šíma

Společnost Acer se "pochlapila" a zatelefonovali mi že notebook opraví na jejich náklady a zašlou zpět nepoškozený. Rád bych tímto vyjádři poděkování časopisu dTest za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2014 15:11, před 11 lety

Vážený pane Šímo,

Celou situaci jsme znovu prošetřili.

Naše stanovistko bylo motivováno tím, že skutečně v tomto případě došlo k nedostatečnému zajištění pevnosti krabice.

Po zvážení všech okolností jsme se ale rozhodli vyjít Vám vstříc a opravit poškození bezplatně.

S pozdravem,
Miroslaw Antczak
Vedoucí Kontaktního centra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2014 13:08, před 11 lety


Václav Šíma

Vážený pane Miroslawe Antczaku,
potěšil mne Váš seriozní přístup k předmětnému problému, jeho vyřešení a děkuji Vám za Vaší vstřícnost. Zároveň bych také rád poděkoval i pracovníkům dTestu za pomoc. Teď už jen doufám, že se mi konečně vrátí notebook v pořádku do kanceláře.
S pozdravem, V.Šíma
qd solution a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2014 22:16, před 11 lety


Václav Šíma

Hodnocení: