Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#18151Nedodání v smluvené lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2017, před 7 lety

Monika Chajdová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Číslo objednávky 9917427389

Dne 19.7.2017 jsem zaplatila sedací soupravu a byl mě zaslán email že bude dodána do 27.9.2017.
10 dnů před tímto datem jsem se chtěla zeptat jestli opravdu bude zásilka dodána.Volala jsem několikrát na zákaznickou linku ale tam se dovolat nedá.Psala jsem několik emailů a nikdo neodpovídal.Včera mě napsali že PŘEDPOKLÁDAJÍ dodání do 14 dnů???? Nevím co znamená předpokládat chci přesné datum dodání.

prosím o odpověď.

Chajdová Monika


Produkt

Katalogové číslo Název produktu Dostupnost Množství Cena s DPH 148-0079/012 Sedací souprava do U rozkládací Korfu II pravý roh(soft17/aru18) Dodání 8-10 týdnů 1 ks 33 850 Kč OSODBER Doprava - Osobní odběr (Prosecká 824/82, Praha) 1 ks 699 Kč Platba - Bankovní převod (QR kód) 1 ks 0 Kč OSMONTAZ Služba - Montáž - obsahuje i položku "Výnos" 1 ks 1 388 Kč Celková cena bez DPH 29 698 Kč DPH 6 239 Kč Celková cena s DPH 35 937 Kč


Požadované řešení

Chci jenom přesně vědět datum dodání. Nechci sedět 14 dní na zemi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 08:58, před 7 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Prodávající má tedy povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodejce ve sjednaném termínu nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Dodatečná lhůta nemusí být nutně poskytnuta výslovně, postačí, že je poskytnuta mlčky. Dodatečná lhůta nesmí být nepřiměřeně krátká. Měla by být zejména přiměřená tomu, co je třeba ještě dodat nebo vykonat, aby bylo vůbec reálné během ní závazek splnit. Rovněž ale musí být brán zřetel i na délku doby, která již marně uplynula. Pokud druhá strana nesplní svou povinnost v této dodatečné lhůtě, i když jí spotřebitel oznámil, že ji už více neprodlouží, platí, že od smlouvy odstupuje. Právní úprava odstoupení od smlouvy při prodlení dlužníka je obsažena v § 1978 občanského zákoníku.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2017 09:27, před 7 lety

Dobrý den,

velmi nás mrzí, že jsme nepostupovali podle Vašich očekávání a neinformovali Vás o zpoždění dodání zboží a rovněž neodpověděli na Vaše dotazy ihned jak bylo potřeba. 

Přijměte prosím jako naši omluvu slevu na zboží ve výši 5%. 

O naskladnění a předání zboží dopravní společnosti Vás budeme informovat ještě v tomto týdnu.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

OKAY s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 01:36, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2017 10:42, před 7 lety


Monika Chajdová

Dobrý den,

Společnost Jena mě zmíněnou sedací soupravu doručila 3.11.2017 (placeno 18.7.2017).Bohužel doručili mě úplně jinou barvu než jsem měla objednanou.ještě v ten den jsem psala email na společnost i na vedoucí reklamací paní Jedličkovou a nikdo se mě do dnes neozval.měla jsem objednanou Sedací souprava do U rozkládací Korfu II pravý roh(soft17/aru18).https://www.jena-nabytek.cz/sedaci-souprava-do-u-rozkladaci-korfu-ii-pravy-roh-soft17-aru18/. A přišla https://www.jena-nabytek.cz/sedacka-do-u-rozkladaci-korfu-ii-pravy-roh-soft-11-aruba-18/. Tímto žádám omluvu a slevu 50%.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 08:49, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2017 14:06, před 7 lety

Vážená paní Chajdová,

je mi velice líto, že došlo k záměně barvy sedací soupravy. Hluboce se za toto nedopatření omlouváme.

Dle naší tel. dohody potvrzuji, že zásilku s Vámi dořeší náš reklamační specialista.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2017 10:54, před 7 lety


Monika Chajdová

Dobrý den,

Reklamační specialista se mě opravdu ozval. Prý sedačku vymění ale už nenapsal kdy.

Jinak slevu za za čekání jsem dostala a peníze jsou na účtě.(Ale za ty nervy to tedy nestálo)

Teď čekám na přesné datum výměny sedačky.

Chajdová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 13:32, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 14:13, před 7 lety

Vážená paní Chajdová,

nová sedací souprava je objednaná u výrobce.
Do doby dodání nové sedačky je Vám k dispozici původní souprava, poté zajistíme výměnu na naše náklady.

S pozdravem
OKAY s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 16:38, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2018 08:10, před 7 lety


Monika Chajdová

Dobrý den,

Od společnosti OKAY-Jena jsem dostala toto vyjádření 12.12.2018

(Sedací soupravu Korfu v provedení Bílý korpus/šedé polstrování, pro vyřízení reklamace 1000/17110254, máme objednanou u výrobce, dodání bude v první polovině ledna, tj do 15.1.2018. Po dodání zajistíme výměnu sedaček u vás na naše náklady.)

15.1.2018 už bylo a OPĚT se mě nikdo neozval!!!!!

Chajdová Monika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 08:41, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 21:36, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.