Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera 24.9.2017 jsem se registroval na seznamce be2. Zaplatil jsem si VIP poplatek, ktery mel činit měsičně 39kc, kdyz jsem to zaplatil. Bylo mi strzeno 156kc. Zavadejici informace. Tak at tam napiši, ze 39kc stojí tyden. Nasledne mi bylo sdeleno, ze se mi VIP bude automaticky prodluzovat na 3mesice za castku 2247kc. Což tedy nechci. Poslal jsem nekolik e-mailu na zakaznicky mail = zatim bez odezvy. Pokoušim se poslat podepsany fax do sidla společnosti = neprijimaji.
Rád bych, aby bylo zrušeno me automatické prodluzovaní VIP členství.
|
Tweet |
Smlouva byla uzavřena po internetu, spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala ukončení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné ukončení smlouvy.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: MRCMFF83
Přejeme Vám dobrý den.
Informace, že se v daném případě jedná o týdenní, nikoliv měsíční poplatek, spolu s celkovou cenou měsíčního VIP členství, je v rámci platební stránky uvedená (viz prosím přiložený Screenshot).
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 24.10.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.