Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18158Chování vedoucí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 7 lety

Ilona Dulíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem nakupovala v Penny Marketu v Trmicích, z papírového stojanu, jsem si vzala LED žárovky, které jste měli do neděle v letáku, ale protože na stojanu byla cena 59,90 a u ní žárovky, které jsem potřebovala, tak jsem si je vzala. Velké překvapení u pokladny, když procházeli pokladnou za 99,90. Paní pokladní zavolala p vedoucí, která mi řekla, že jsem si vzala jiné a že musím koukat na označení, tak jsem jí odvrátila, že pokud je u nich cena 59,90, tak to je pro mne platná cena zboží a na té ceně trvám. Paní vedoucí se na mě osočila cituji: Když si umíte přečíst cenu, tak si laskavě přečtěte i ten zbytek! Zeptala jsem se jí, jestli si ze mě dělá srandu, tak odpověděla,že né! Ton, který použila rozhodil i pár zákazníků, kteří stáli ve frontě za námi, jen jsem zaslechla: to je přístup k zákazníkům. Co se týče špatné cenovky, nebyla na stojanu ani jedna cena 99,90 , pouze 59,90 , 69,90, ale 99,90 opravdu ne, proto soudím, že nestihli po akci vyměnit cenovky. Nechávám u vás dost peněz a nepotřebuji, aby se ke mně paní vedoucí, takto chovala. V okolí je dost marketů. S pozdravem Ilona Dulíková


Produkt

25.9.2017 8:30 3295 121212 2 501173


Požadované řešení

Řešení je na vás, já se zařídím podle svého, nestalo se mi poprvé, že neseděla cena, ale s takovým chováním vašeho zaměstnance, jsem se poprvé setkala. Pokud se mi to stane ještě jednou, mám na výběr mezi Globusem, Kauflandem a Lidlem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 15:45, před 7 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců doporučujeme obracet se přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.