Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes jsem nakupovala v Penny Marketu v Trmicích, z papírového stojanu, jsem si vzala LED žárovky, které jste měli do neděle v letáku, ale protože na stojanu byla cena 59,90 a u ní žárovky, které jsem potřebovala, tak jsem si je vzala. Velké překvapení u pokladny, když procházeli pokladnou za 99,90. Paní pokladní zavolala p vedoucí, která mi řekla, že jsem si vzala jiné a že musím koukat na označení, tak jsem jí odvrátila, že pokud je u nich cena 59,90, tak to je pro mne platná cena zboží a na té ceně trvám. Paní vedoucí se na mě osočila cituji: Když si umíte přečíst cenu, tak si laskavě přečtěte i ten zbytek! Zeptala jsem se jí, jestli si ze mě dělá srandu, tak odpověděla,že né! Ton, který použila rozhodil i pár zákazníků, kteří stáli ve frontě za námi, jen jsem zaslechla: to je přístup k zákazníkům. Co se týče špatné cenovky, nebyla na stojanu ani jedna cena 99,90 , pouze 59,90 , 69,90, ale 99,90 opravdu ne, proto soudím, že nestihli po akci vyměnit cenovky. Nechávám u vás dost peněz a nepotřebuji, aby se ke mně paní vedoucí, takto chovala. V okolí je dost marketů. S pozdravem Ilona Dulíková
25.9.2017 8:30 3295 121212 2 501173
Řešení je na vás, já se zařídím podle svého, nestalo se mi poprvé, že neseděla cena, ale s takovým chováním vašeho zaměstnance, jsem se poprvé setkala. Pokud se mi to stane ještě jednou, mám na výběr mezi Globusem, Kauflandem a Lidlem.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců doporučujeme obracet se přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.