Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chybou úřednice mi byl připsán špatný elektroměr a můj mi byl odmontován. Na mé jméno je obchod v domě po de mnou a moje domácnost je bez elektriky. Vedoucí pobočky v Pardubicích byl arogantní a absolutně neochotný můj problém řešit v bytě bydlí i mé 3 děti ve věku 13,10,6,let. Chyba nastala v komunikaci společnosti RWE a Čez. Při přepisování smluv . Ale já jako zákazník jsem přišla o elektroměr a nikdo není ochotný ochotný se mnou daný problém řešit . Pokud budete moci pomoct budu velice ráda . Děkuji Beňová Horní Jelení
Přehlašování Smluv na dodávku Elektriky
Co nejrychleji vrátit elektroměr a korespondenci vyřídit dodatečně
|
Tweet |
Pokud došlo k pochybení ze strany dodavatele či distributora energií, odpovídá za škodu tímto pochybením způsobenou. Doporučujeme písemně vyzvat společnost k bezplatné nápravě.
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.