Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Zdravím. Chtěla bych se zeptat. Kvůli dětem jsme koupili v Českém Těšíně v Kauflandu včera tzv "bezpeckový meloun" , který stál 20kč za kilo. Dnes po nakrojení jsem zjistila, že se jako bezpeckový pouze tvářil, ale pecky rozhodně má.. Nejedná se o klamání zákazníků? Meloun nás stál 70 kč a v takovém případě bych čekala, že bude opravdu meloun bez pecek pro děti.. To jsmemohli koupit meloun levnější s těmi samými peckami.. Jsem zvědavá, jak se toto dá řešit, když je meloun rozkrátý a bohužel mírně snězen.. (muž si dal, tomu na ceně a daných informacích moc nezáleží..) Já ale kontroluji účet a vždy tyto věci řeším já :) Tím chci říct, že meloun není možné odnést zpět po částech :) Poslala bych i foto melounu, ale nevím absolutně, kde jej doložit :) Pokud budete chtít, pošlu na e-mail či podobně:) Mějte pěkný den.
Zaměstnanci by si měli zkontrolovat, co pod daným označením prodávají...Chápu, že není ožné každý meloun rozkájet, ale taky není snad možné udávat, že jde o meloun bez pecek a ještě za takovou cenu, když nakonec je to obyčejný meloun...;)
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě mohla žádat dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace je nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Kvůi melounu jsem tam již nevolala. Podle mne toto už k řešení není. Spíše by tomuto klamání měli předejít ;)