Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18161Nedodaný balík a přístup české pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 7 lety

Miroslav Drahjorád

Znění stížnosti

Ve čtvrtek 21.9.2017 ve 20:50 jsem obdržel sms s informací, že pošta převzala do přepravy zásilku DR 9928108763M, kterou mi bude doručovat v pátek 22.9.2017.
Jsem důchodce a tak mi, přes krátkost doby mezi oznámením a udaným doručením, nedělalo problém být celý den v pátek doma na adrese Nuselská 2/1, Praha 4 - na což mám svědky.
Po celý den se nikdo neozval telefonicky ani na adrese zvonkem, který je funkční a označený, s výzvou k převzetí zásilky.
Výsměšně potom zapůsobila sms v pondělí 25.9.2017 s oznámením, že přes veškerou snahu se nepodařilo zásilku doručit a že je bezpečně uložena na poště ve Všeradicích (PSČ 267 26).
Kromě nepochybné skutečnosti, že zásilku se nikdo nesnažil doručit,
mne zaráží skutečnost jakou formou je mi sděleno, že si mohu zásilku nechat znovu doručit - bez udání tel.spojení pouze s odkazem na www.zdocp.cz....
To si prostě doručovatel usnadnil život, na udanou adresu vůbec nedorazil a zásilku nedoručil. Přitom pošta (pro případné uložení) je cca 200 metrů od místa mého bydliště ( pošta Křesomyslova ).
Protože se nejedná o první případ, kdy jsem byl takto "postižen", žádám o prošetření celé záležitosti a postih viníků za jejich nekvalitní práci a doručení zásilky.


Produkt

nedoručení zásilky DR9928108763M Českou poštou


Požadované řešení

Nevím o jakou zásilku se jedná. Nedostal jsem žádnou informaci o odesilateli a nehodlám řešit povinnosti doručovatele ani kvalitu jeho práce. Protože se nejedná o první případ, kdy jsem byl označen za "viníka" nedoručení - bylo mi podsunuto, že jsem nebyl k zastižení, což kategoricky odmítám, byl jsem doma i na telefonu - žádám o systémové řešení celého problému. Minimálně by bylo slušností sdělit zákazníkovi kdo bude doručovat (tel.číslo) pro případnou domluvu a ne se schovávat za internetové stránky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 15:23, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.