Společnost


Zooplus AG

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18165Zaslání zboží jiným dopravcem, odmítnutí zrušit objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 7 lety

Robin Michalov

Znění stížnosti

Dobrý den,
rád bych vyjádřil moji nespokojenost s obvjednávku č. 94961902.
Dne 25.9.2017 mi bylo bez předchozího upozornění zasláno sledovací číslo České Pošty u objednávky se zaplacenou dopravou společností DPD. Doprava byla zvolena DPD a taktéž byl zaplacen poplatek 49kč (Česká Pošta má dopravu ZDARMA). S touto záležitostí jsem se obrátil na vaší telefonickou podporu. Zde se mi měla pokusit pomoci operátorka, která již zpočátku zvolila nekompromisní přístup k zákazníkovi s vysvětlením že sklad měl příliš práce a nestíhal odbavit objednávky. Z tohoto důvodu byla zásilka odeslána prostřednictvím České Pošty. Když jsem nabídl řešení ve formě zrušení objednávky případně nového zaslání objednávky prostřednictvím domluveného a zaplaceného přepravce opět jsem byl odmítnut s vysvětlením "Nemůžete uspokojit všechny potřeby našich zákazníků" a že objednávku již nelze zrušit. Toto jednání považuji za nepřijatelné a byl bych rád kdyby se tímto zabývalo vedení společnosti. Prozatím ponechávám prostor na řešení této situace, v opačném případě budu nucen podat podnět na Českou Obchodní Inspekci.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu že mé zvíře nemůže být bez jídla do doby než se tato situace vyřeší, požaduji aby se touto záležitostí zabývala kompetentní osoba. Požaduji aby se toto jednání do budoucna neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 14:15, před 7 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda", neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Pokud se spotřebitel se společností dohodl na doručení zboží určitým způsobem, měla by společnost svůj závazek dodržet. Bylo-li zboží spotřebitelovi zasláno jiným způsobem, který je oproti sjednanému způsobu dopravy levnější, má spotřebitel právo žádat rozdíl v ceně přepravních služeb.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.