Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18166Zrušení členství a dlužné částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 7 lety

Jozefina Šiková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 22.6.2017 jsem se zaplatila prémiové VIP členství na seznamce Be2 v částce 149,- Kč. Vzhledem k tomu, že jsem nebyla spokojena se službami, které mi toto VIP členství poskytovalo, přestala jsem téměř okamžitě svůj profil užívat. Při registraci jsem nebyla nikde upozorněna na automatické prodlužování členství a už vůbec zde nebylo uvedeno nehorázné navýšení ceny. Minulý týden jsem obdržela dopis, že společnost mne vede jako dlužníka a požaduje po mně prostřednictvím externí společnosti zaplacení částky 87,24 EUR. Po tomto zjištění jsem hledala jak vypovědět členství a rady se mi dostalo na vašich stránkách. Okamžitě jsem tedy (18.9.2017) napsala tento email na zakaznickyservis@be2.cz:
Dobrý den,žádám okamžité zrušení smlouvy o prémiovém členství, zrušení profilu, vymazání všech dat včetně IP a emailové adresy z databáze vaší společnosti. Prémiové členství jsem zakoupila pouze na měsíc. Prostudovala jsem stránku a z toho co bylo na ni uvedeno jsem byla přesvědčena, že platím jen jako zkoušku na jeden měsíc. Nikde nebylo nic uvedeno o automatickém prodloužení.Stránku vůbec nenavštěvuji. Rovněž žádám zrušení vymáhání dlužné částky.Jozefína Šiková
Obratem mi přišla odpověď jen automatická zpráva, že je vše v řešení . Dne 21.9.2017 mi přišel tento e-mail.
Dobrý den,
děkujeme za Váš email. S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti, děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem, Oddělení pohledávek be.
Ani zmínka o zrušení profilu a odstranění mých dat.


Produkt

Internetová seznamka


Požadované řešení

Zrušení členství, vymazání mých dat z databáze společnosti, zrušení vymáhání dlužné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 14:19, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2017 13:07, před 7 lety

ID: OXWUEH34


Přejeme Vám dobrý den, paní Šiková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 22.06.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.10.2017 17:09, před 7 lety


Jozefina Šiková

Vážení,
souhlas s VOP pouhou registrací je opravdu zavádějící, když registrovaný v té době neuvažujete o jakémkoliv obchodním vztahu. Po té když je regitrovanému vnucováno VIP členství za 149,-Kč na měsíc,již žádné potvrzení o seznámení se s VOP nepožadujete a platbu klidně přijmete. Při registraci jsem se o automatickém prodlužování nic nedočetla. Ani na platební stránce nebylo nic uvedeno o automatickém prodlužování členství. No a žádné potvrzení o realizaci platby jsem neobdržela. Nikdy jsem také nebyla informována o jiných cenách, než o ceně 149,- Kč za měsíc.

Své členství jsem prostřednictvím e-mailu vypověděla 18.9.2017 a zákaznický servis ještě téhož dne přijetí potvrdil. Vzhledem k tomu, že moje registrace a uzavření smlouvy s vaší společností proběhlo prostřednictvím internetu a nepožadovali jste např. sken mého podpisu, mám za to, že adekvátní tomu je i výpověď smlouvy e-mailem. Navíc Fax nevlastním, ani skener a pošta je od mého bydliště v 5 km vzdáleném městě kam jezdí autobus 1x za den.

Nesouhlasím s placením jakýchkoliv dalších částek, krom již zaplacených 149,- Kč.

J. Šiková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2017 13:52, před 7 lety

ID: OXWUEH34


Přejeme Vám dobrý den, paní Šiková.

Souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami neproběhně registrací - v rámci registrace nového uživatele je uvedené políčko s potvrzením souhlasu s VOP.

VIP členství není nikomu z uživatel 'vnucované' - pokud si jej nepřejete zakoupit, nemusíte tak učinit.

Informace v souvislosti s prodloužením VIP členství Vám byly od otevření domovské stránky be2 k dispozici v rámci VOP a v rámci platebních stránek byly doplněné o specifikaci ceny prodlouženého členství (viz prosím předešlý komentář ze dne 26.09.2017).

V příloze aktuálního komentáře viz prosím Potvrzení o realizaci úhrady, zaslané na Vaši registrační emailovou adresu 22.06.2017, t.j. k datu úhrady.

Emailová komunikace, odeslaná na Vaši registrační emailovou adresu ze strany Zákaznického centra (a zároveň reakce na Váš email z data 18.09.2017), souvisela výhradně s informacemi o evidenci dlužného poplatku.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2017 17:12, před 7 lety


Jozefina Šiková

Dobrý den,
to, že nový uživatel uděluje souhlas s VOP v průběhu registrace nic nemění na tom, že v tomto okamžiku nejde o obchodní vztah. Naopak při vzniku obchodního vztahu zaplacením VIP členství souhlas s VOP nepožadujete.

Informace o prodlužování členství a hlavně jeho ceně jsem při platbě nikde nečetla, nevím pokud tam byly, tak jsem z textu nic takového nepochopila. Nikdy bych s tím nesouhlasila. Jsem dlouhodobě nemocná a takovou částku si nemohu dovolit zaplatit. Potvrzení o realizaci úhrady jsem na svém e-mailu v žádné schránce nedohledala mám za to, že jsem jej ani neobdržela. Nehledě na to, že vaši seznamku téměř od prvopočátku nevyužívám, nebyla jsem spokojena s výběrem protějšků, jejich fotky byly většinou z internetu a vůbec vše bylo nějak hrozně složité. Znovu žádám abyste přestali vymáhat zaplacení jakékoliv další částky.

E-mailem jsem požádala o zrušení VIP členství 18.9. a ještě ten den mi přišla automatická zpráva, že do 48 hodin obdržím odpověď. A přišla jen zpráva o tom, že vymáháte dlužnou částku prostřednictvím inkasní společnosti. Znovu tedy žádám o zrušení členství VIP k datu 18.9.2017. Rovněž žádám o zrušení profilu a vymazání mých osobních dat z vaší databáze.

Doufám, že se dohodneme a vy konečně nyní vyhovíte mým žádostem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 11:49, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2017 16:06, před 7 lety

ID: OXWUEH34


Dobrý den.

S ohledem na výše uvedené obtíže byl již požadavek na úhradu dlužného poplatku v plní výši stažen.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2017 14:02, před 7 lety


Jozefina Šiková

Dobrý den,
děkuji za pochopení situace a kladné vyřízení. Žádala jsem však i zrušení VIP členství, výpověď jsem zaslala 28.9.2017 a rovněž odstranění veškerých mých osobních dat z databáze vaší společnosti. Je i toto vyřízeno?

J. Šiková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2017 18:02, před 7 lety

Žádáme společnost o vyjádření k poslednímu komentáři spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2017 15:11, před 7 lety

ID: OXWUEH34


Dobrý den.

Ano - prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2017 09:44, před 7 lety


Jozefina Šiková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc.
J. Šiková