Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18168Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 39 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 7 lety

Bohumil Richtr

Znění stížnosti

dobrý den již týden jsem informován o dodání zásiky z Číny , bohužel jsem já nicneobdržel zde máte výpis kudy zásilka přišla v četně že byla doručena!! n2017.09.23 11:00 (GMT-7): Úspěšné doručení
2017.09.23 00:00 (GMT-7): 【12000】 Zásilka byla doručena.
2017.09.21 00:00 (GMT-7): 【11007】 Zásilka je doručena.
2017.09.21 00:00 (GMT-7): 【11007】 Zásilka se připravuje na doručení.
2017.09.21 00:00 (GMT-7): 【12000】 Zásilka byla uložena - zamčený dům.
2017.09.21 00:00 (GMT-7): Zeměpisné údaje z pokusu o doručení.
2017.09.20 00:00 (GMT-7): 【22000】 Odjezd z vnitřního OE.
2017.09.20 00:00 (GMT-7): Zásilka je přepravována na doručovací poštu.
2017.09.20 00:00 (GMT-7): 【22200】 Zásilka opustila logistický uzel.
2017.09.20 00:00 (GMT-7): 【22200】 Zásilka vstoupila do logistického centra.
2017.09.19 00:00 (GMT-7): 【22000】 Zásilka byla přijata poštou směnárny.
2017.09.19 00:00 (GMT-7): číslo zásilky (referenční kód) přidělené v České republice: BA971841564VV.
2017.09.01 08:54 (GMT-7): Celní odbavení vývozu je dokončeno
2017.09.01 07:11 (GMT-7): dorazí exportní výměna
2017.09.01 00:00 (GMT-7): zásilka byla odeslána do České republiky.
2017.09.01 00:00 (GMT-7): zásilka byla zaslána.
neobržel jsem ani výzvu , není na poště v místě bydliště , volal jsem balíkovou poštu p. TOMÁNKOÁ ALENA , ta zřejmě sjela poštačku která za nic nemohla . balíčky větších rozměrů vozí zásilková pošta , paní Tománková přislíbila nápravu bohužel jenom sjela poštačku mi se už neozvala , telefon v 13.00 nezdvíhá . prodejce z ČÍNY MÁ ZPRÁVU ŽE JSEM BALÍČEK OBDRŽEL A POŽADUJE HODNOCENÍ OBCHODU A RYCHLOST DODÁNÍ ,KOMUNIKACI. vjá jsem stále doma tak že žádný uamčený dům , vždycky jsem se s doručovatelkou dohodl , s paní vedoucí už ne , jak se mám dožadovat svých práv když nekomunikuje ? mám obavu aby zásilka nebyla odeslaná zpět nebo zcizena . děkuji richtr


Požadované řešení

urychlené nalezení dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 14:16, před 7 lety

Pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Mezi důvody vylučující odpovědnost pošty patří přičinění odesílatele, neodvratitelná událost, zvláštní povaha či vadnost obsahu zásilky.

Do šesti měsíců od podání může spotřebitel dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace však pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Lze však požádat odesílatele, aby spotřebiteli podací lístek zaslal (pošta vyžaduje originál podací stvrzenky reklamované zásilky, příp. její opis nebo druhopis). Poté, co jej spotřebitel obdrží, musí Česká pošta uplatněnou reklamaci přijmout a vyřídit ji. Při řešení reklamace spolupracuje pošta se zahraničním provozovatelem. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta vám následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou.

Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.