Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
přešli jsme k jinému dodavateli elektr.energie v tomto příp.Bohemia Energy s Centropolem byla smlouva vypovězena do konce r.2013 platíme přes sipo a tam už srážka od dané společnosti být neměla ale požadují další zaplacení což jemzslím nesmysl a ted mi už přšlo zaplacení od Bohemia Energy což je pro mě šok kontakt s Centropolem je nulový volali jsme tam celý den ale prý operátoři jsou vytíženi prostě jsme byli sprostě odbyti jako ostatně vícero lidí kteří si naně taky stěžují
vrátit peníze za vyúčt.1/14
|
Tweet |
V takovém případě je podstatné, kdy došlo k ukončení smlouvy a za jakých podmínek. Není možné, aby mělo jedno odběrné místo zároveň dva dodavatele. Pokud byla platba stržena a již došlo k ukončení smlouvy bez sankce, jednalo by se o bezdůvodné obohacení.
Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Dozorovým orgánem v oblasti energetiky je Energetický regulační úřad.