Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18170Zrušení statusu V.I.P. a smazání účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 7 lety

Miloslav Mandzuk

Znění stížnosti

20.8.2017 jsem se zaregistroval na Be2 s.a.r.l. a zaplatil jsem zkušební měsíc VIP v hodnotě 149,- a nikde jsem si nevšiml že by se mělo jednat o automatické obnovování VIP statusu a 20.9.2017 mi bylo strženo dalších 2247,- za obnovu VIP. Proto jsem zaslal e-mail na zákaznické centrum s tím že chci zrušit automatické obnovení VIP a smazat účet u této společnosti. Odpověď nepřišla žádná kromě automatického emailu že děkuji za email a že odpoví co nejdříve. Když nebyla žádná odpověď tak jsem poslal další email 23.9.2017 ke kterému jsem přiložil výpověď s podpisem a stále žádná odpověď nepřišla.


Produkt

VIP status a účet u be2


Požadované řešení

Zrušení automatického obnovení VIP a smazání účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 15:30, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2017 12:58, před 7 lety

ID: YJDFDA06


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací byl již případ vyřešen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2017 13:01, před 7 lety


Miloslav Mandzuk

Hodnocení: