Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den!
Včera 25. září jsem obdržel zakázku kterou jsem si neobjednal. Proto se tímto listem okamžitě obracím na Vaši firmu Český mincovní obchod a sděluji, že tuto zásilku nemohu přijmout. Dostal jsem od Vás 18. 9. 2017 dopis ve kterém mi bylo stírací metodou nabízeno zboží (Svatováclavská koruna) za akční cenu. Po setření tří políček zjistím výši slevy. Políčka jsem setřel a zjistil , že jsou všechny tři symboly shodné a získávám zboží za pouhých 179 Kč. Toto jsem vyplnil na zadní straně kuponu a neprodleně odeslal.
Vaše zásilka, kterou jsem obdržel dnes 25.9. 2017 mě svým obsahem překvapila. Jelikož zboží, které zásilka obsahovala, jsem si neobjednal - tudíž nechci jej přijmout. Ve Vaší odpovědi očekávám jakým způsobem Vám celou zásilku vrátit?
Ve Vaší odpovědi očekávám, jakým způsobem Vám celou zásilku vrátit.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážený pane Kominíku,
aby bylo možné Vaší záležitost vyřešit, je nutné nám sdělit vaše zákaznické číslo.
Prosíme o kontakt na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Děkujeme za pochopení.
S podravem
zákaznický servis ČMO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.