Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den v srpnu jsem vaši společnosti zaplatila pokut i s částkou vyúčtování 2718kc tak jak jsem o dělala jen 2000 a říkala jsem paní operátorce ze zbylou částku odešlu další měsíc coz jsem udelala jelikoz by my nezbyly peníze na jídlo pro det.ji A v září jsem sice den po splatnosti poštovné poukázkou vaši společnosti zaplatila částku 718.kc a než vam částka došla na účet hned my na mobilu byla dána pokuta 2000kc o pět a to nebudu platit jelikož operátoři i Vaše společnost věděla že peníze na účet už máte. Pokut pokutu ne stáhněte dam ti do televizních novyn útržek od složenky mam Děkuji za vyřízení jsem v invalidním důchodu a takove pokuty nemuzu dovolit platit Z pozdravem Hanova
Vyuctovani
V klidu vše vyřešit
|
Tweet |
Co se týká sankcí za porušení smlouvy (například nezaplacení faktury včas), jako je například smluvní pokuta, platí, že zásadně nemohou být součástí všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Ústavní soud smluvní pokuty v obchodních podmínkách zakázal. Tedy co se týče smluvní pokuty sjednané v obchodních podmínkách, ta je dle rozhodnutí Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 neplatná. Smluvní pokuta je sankce za porušení smluvní povinnosti. Platně sjednaná smluvní pokuta by musela být součástí smlouvy hlavní.
Pokud spotřebitel s vyměřenou pokutou (sankcí) nesouhlasí, doporučujeme mu uplatnit její reklamaci, popřípadě se následně s námitkou proti vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad. Podání reklamace nemá odkladný účinek. Je rovněž možné podat žádost na Český telekomunikační úřad, aby rozhodl, že podání reklamace má odkladný účinek. Toto vyjádření je pak závazné i pro operátora.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.