Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#18178Pokuta za vyúčtování částka 2000kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

51 minut 49 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2017, před 7 lety

lucie Hanova

Znění stížnosti

Dobrý den v srpnu jsem vaši společnosti zaplatila pokut i s částkou vyúčtování 2718kc tak jak jsem o dělala jen 2000 a říkala jsem paní operátorce ze zbylou částku odešlu další měsíc coz jsem udelala jelikoz by my nezbyly peníze na jídlo pro det.ji A v září jsem sice den po splatnosti poštovné poukázkou vaši společnosti zaplatila částku 718.kc a než vam částka došla na účet hned my na mobilu byla dána pokuta 2000kc o pět a to nebudu platit jelikož operátoři i Vaše společnost věděla že peníze na účet už máte. Pokut pokutu ne stáhněte dam ti do televizních novyn útržek od složenky mam Děkuji za vyřízení jsem v invalidním důchodu a takove pokuty nemuzu dovolit platit Z pozdravem Hanova


Produkt

Vyuctovani


Požadované řešení

V klidu vše vyřešit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2017 10:40, před 7 lety

Co se týká sankcí za porušení smlouvy (například nezaplacení faktury včas), jako je například smluvní pokuta, platí, že zásadně nemohou být součástí všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Ústavní soud smluvní pokuty v obchodních podmínkách zakázal. Tedy co se týče smluvní pokuty sjednané v obchodních podmínkách, ta je dle rozhodnutí Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 neplatná. Smluvní pokuta je sankce za porušení smluvní povinnosti. Platně sjednaná smluvní pokuta by musela být součástí smlouvy hlavní.

Pokud spotřebitel s vyměřenou pokutou (sankcí) nesouhlasí, doporučujeme mu uplatnit její reklamaci, popřípadě se následně s námitkou proti vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad. Podání reklamace nemá odkladný účinek. Je rovněž možné podat žádost na Český telekomunikační úřad, aby rozhodl, že podání reklamace má odkladný účinek. Toto vyjádření je pak závazné i pro operátora.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.