Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
při reklamaci telefonu jsem se dozvěděla termín amortizace... Jak je možné, že telefon, který vykazuje chyby a ze servisu ho vrací v stále horším stavu chtějí nějakou amortizaci nikdy jsem tento termín neslyšela a navíc na prodejně značkové t-mobile a na lince mě stále říkají něco jiného. Telefon stále nechci a stížnost nebyla vyslyšena na prodejně mi řekli, že ať si zavolám kam chci, že za telefon mi nikdo peníze nevrátí, když jsem chtěla odstoupit od paušálu tak mi řekli v prosinci 2013(ikdyž měli napsáno 20% ze součtu paušálu do konce trvání na webových stránkách) že se jedná o klamavou reklamu a že to je 50% . S t-mobile jsem nespokojená a učtují si stále nějaké poplatky, které mi nejsou schopni vysvětlit za které období to je a na prodejně semnou jednají otřesně. Posledně mi slečna řekla, že je jí to jedno že nic semnou nesepíše, že si musím napsat do Prahy stížnost.
Reklamace telefonu + klamavé jednání
Chci odstoupit od paušální smlouvy a to bez poplatku a telefon také nechci, vzhledem k tomu, že jsem ztratila důvěru ve společnost a telefon mi vraceli v horším a horším stavu s tím, že tak už telefon byl.
|
Tweet |
V případě reklamace a odstoupení od kupní smlouvy pro opakování vady nemá prodejce nárok krátit cenu zboží z důvudu amortizace. Zároveň je prodejce na každé své provozovně povinný umožnit uplatnit reklamaci a sepsat se spotřebitelem reklamační protokol dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Nejpozději od 8.2.2014 jsou povinni operátoři účtovat maximálně 20% ze zbývajících paušálů dle § 63 písm. p) zákona o elektronických komunikacích.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení:
Komentář: Když jim nevadí, že stálý zákazník ze kterého mohli mít další hromadu peněz jim odejde a nevadí jim jak si společnost zkazila pověst tak proč ne... Včera jsme ukončili s manželem paušály a končíme. A bohužel z rodiny jich bude odcházet víc všichni mají jen problémy s T-mobile CZ . Ono když jich takhle odejde více a více tak ono je to možná přestane bavit lhát.
Děkuji především dTestu za rady a za zveřejnění!
Posoldová