Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1818Amortizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 11 lety

Tereza Posoldová

Znění stížnosti

Dobrý den,

při reklamaci telefonu jsem se dozvěděla termín amortizace... Jak je možné, že telefon, který vykazuje chyby a ze servisu ho vrací v stále horším stavu chtějí nějakou amortizaci nikdy jsem tento termín neslyšela a navíc na prodejně značkové t-mobile a na lince mě stále říkají něco jiného. Telefon stále nechci a stížnost nebyla vyslyšena na prodejně mi řekli, že ať si zavolám kam chci, že za telefon mi nikdo peníze nevrátí, když jsem chtěla odstoupit od paušálu tak mi řekli v prosinci 2013(ikdyž měli napsáno 20% ze součtu paušálu do konce trvání na webových stránkách) že se jedná o klamavou reklamu a že to je 50% . S t-mobile jsem nespokojená a učtují si stále nějaké poplatky, které mi nejsou schopni vysvětlit za které období to je a na prodejně semnou jednají otřesně. Posledně mi slečna řekla, že je jí to jedno že nic semnou nesepíše, že si musím napsat do Prahy stížnost.


Produkt

Reklamace telefonu + klamavé jednání


Požadované řešení

Chci odstoupit od paušální smlouvy a to bez poplatku a telefon také nechci, vzhledem k tomu, že jsem ztratila důvěru ve společnost a telefon mi vraceli v horším a horším stavu s tím, že tak už telefon byl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2014 15:10, před 11 lety

V případě reklamace a odstoupení od kupní smlouvy pro opakování vady nemá prodejce nárok krátit cenu zboží z důvudu amortizace. Zároveň je prodejce na každé své provozovně povinný umožnit uplatnit reklamaci a sepsat se spotřebitelem reklamační protokol dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Nejpozději od 8.2.2014 jsou povinni operátoři účtovat maximálně 20% ze zbývajících paušálů dle § 63 písm. p) zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 08:52, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2014 13:51, před 11 lety


Tereza Posoldová

Hodnocení:

Komentář: Když jim nevadí, že stálý zákazník ze kterého mohli mít další hromadu peněz jim odejde a nevadí jim jak si společnost zkazila pověst tak proč ne... Včera jsme ukončili s manželem paušály a končíme. A bohužel z rodiny jich bude odcházet víc všichni mají jen problémy s T-mobile CZ . Ono když jich takhle odejde více a více tak ono je to možná přestane bavit lhát.

Děkuji především dTestu za rady a za zveřejnění!

Posoldová