Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu 2013 jsme zakopilikombinovanou lednici Bosch za 17.500 Kč, která měla prodlouženou záruku od prodejce na 4 roky tj do dubna 2017.Bohužel 2 měsíce po skončení záruky tj. v červnu 2017 došlo k poruše lednice-nechladila chladnička, mrazák normálně fungoval.
Přestože jsme ihned konzultovali problém s centrálním, výše uvedeným servisním střediskem Bosh v Praze, tito řešili opravu přes svého značkového servisního technika pro Karlovarský kraj téměř 2 měsíce, aniž by závadu,i přes tři návštěvy tohoto technika u nás, odstranili.Bohužel za tu dobu, vzhledem k letním měsícům,došlo i ke zkažení mnoha potravin v chladničce.
Při poslední návštěve servisního technika u nás koncem srpna nám byla vrácena záloha na opravu s tím, že cca 1000 Kč si technik nechal za zjišťování závady a dopravné.Nakonec prohlásil, že by si lednici musel odvést do dílny a oprava by stála cca 6000 Kč.
Lednici jsem tomuto "odbornému" servisu už dále opravovat nenachali a budeme nuceni asi zakopit lednici novou. Po zkušenostech se značkovým servisem Bosch to určitě Bosch nebude !
S pozdravem Nývltovi
Chladnička Bosch model KGE36AW41 výr.číslo 100461
Jakousi omluvu - vyjádření lítosti /od centrály Bosch Praha / p.Černý/ jsme sice dostali, ale za to si nic nekoupíme. A technikovi od Bosch pro Karlovarský kraj také nevěříme, protože nejsme první, který si na něj u ČOI K.Vary stěžovali. To máme vyhodit dalších 17.500 za novou lednici ? Kdo uhradí zkažené potraviny, náklady na telefony ap ? Bosh by si určitě měl zajistit kvalitnější ! servis a ne, aby oprava chladničky trvala téměř 2 měsíce. Zatím jsme museli koupit staší chladničku v bazaru protože nevíme, kdo je schopen v našem kraji "kvalitní", zánovní chladničku Bosch opravit se zárukou a za rozumný peníze.
|
Tweet |
V případě, že se nejednalo o opravu záruční, byla uzavřena smlouva o opravě věci. Zákon žádnou lhůtu na zhotovení pozáruční opravy nestanoví, závisí tedy na dohodě spotřebitele a servisu (v případě, že nebyla lhůta dohodnuta předem, je možné ji dohodnout dodatečně, anebo jednostranně určit lhůtu přiměřenou, pokud se druhá strana dohodnout nechce). Pokud není vada odstraněna ve sjednané či dodatečně určené lhůtě, má objednatel nárok na zrušení smlouvy. V případě zrušení smlouvy má objednatel nárok na vyplacení uhrazených částek a zhotovitel má nárok vzít si zpět například dodanou součástku. Jestliže prodlením zhotovitele vznikly spotřebiteli nějaké náklady, má právo na jejich úhradu, avšak pouze ve výši "nutných nákladů".
Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.