Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 26.9. 2017 mi měl být doručený balík, pracovník, který mi zavolal z tel. č. 731134829 mi sdělil špatnou adresu doručení, že se nachází v Ostravě Porubě a nemá uvedené č.pop., načež jsem mu sdělila, že má balík doručit na ul. správně uvedenou, ale ve Vratimově a ne v Ostravě Porubě (schodovala se stejná ul. Višňová), pak mi sdělil, že balík mi bude doručen možná ještě dnes odpoledne nebo zítra. Nyní mi byla doručena sms, že si balík mám vyzvednout na poště v OV -Porubě. Doručovatel byl hodně zmatenej. Podotýkám, že jsem kvůli balíku doma celý den.
Doručení balíku na správnou uvedenou adresu ve stížnosti
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman