Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18183Zrušení členství a navrácení neoprávněně strhnuté částky z mého účtu - KLAMAVÁ ne-li PODVODNÁ firma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2017, před 7 lety

Petra Skutilová

Znění stížnosti

Zažádala o registraci na Academic Singles, potvrdila členství a poté se za 179 Kč stala VIP členem Academic Singles na zkoušku. Z mého účtu mi však bylo neoprávněně strženo 2 247,- Kč. Žádala jsem tedy zákaznické centrum o zrušení profilu a navrácení neoprávněně stržených peněz.
Dostalo se mě odpovědi:

Fwd: Re: [Ticket#2017091910022616] odstoupení od smlouvy

Odesláno z MIUI
---------- Přeposlaná zpráva ----------, Od: be2 Customer Service Datum: 21. 9. 2017 20:27 Předmět: Re: [Ticket#2017091910022616] odstoupení od smlouvy Komu: P.XXXXXXX@seznam.czKopie:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.

Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 18/12/2017 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.



S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


09/19/2017 19:10 - Petra XXXXX wrote:

be2 S.à.r.l.,

zákaznický servis/odstoupení od smlouvy,

13 rue du Commerce,

L-1351 Luxemburg,

Luxemburg

Odstoupení od smlouvy (viz příloha e-mailu)

Tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi. Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Petrou Skutilovou, e-mail p.XXXXXX@seznam.cz, uživatelské jméno Petra, Stát: Česká republika.

Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat, a dále vymáhání jakékoliv částky z účtu číslo XXXXXXXXX a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.

Datum 19.9.2017


Produkt

seznamka Academic Singles, společnost be2 S.a.r.l.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů,ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a vrácení částky 2 247,- Kč zpět na můj účet.

jsem přesvědčena, že jsem odstoupila v zákonné lhůtě !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 11:27, před 7 lety

Při uzavření smlouvy na dálku, má spotřebitel právo do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy odstoupit, tedy zrušit od samého počátku.

Po marném uplynutí této lhůty lze však dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.9.2017 10:12, před 7 lety

ID: MUE4HF23


Přejeme Vám dobrý den, paní Skutilová.

Jak již bylo uvedené v rámci komunikace ze strany Zákaznického centra Academic singles i ze strany dTest - spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dní od data uzavření smlouvy (objednávky služeb).

Jelikož byly služby v rámci Academic singles z Vaší strany objednané ke dni 17.08.2017, není již odstoupení od smlouvy právoplatné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 11:08, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2017 20:18, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.