Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zažádala o registraci na Academic Singles, potvrdila členství a poté se za 179 Kč stala VIP členem Academic Singles na zkoušku. Z mého účtu mi však bylo neoprávněně strženo 2 247,- Kč. Žádala jsem tedy zákaznické centrum o zrušení profilu a navrácení neoprávněně stržených peněz.
Dostalo se mě odpovědi:
Fwd: Re: [Ticket#2017091910022616] odstoupení od smlouvy
Odesláno z MIUI
---------- Přeposlaná zpráva ----------, Od: be2 Customer Service
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.
Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 18/12/2017 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
09/19/2017 19:10 - Petra XXXXX wrote:
be2 S.à.r.l.,
zákaznický servis/odstoupení od smlouvy,
13 rue du Commerce,
L-1351 Luxemburg,
Luxemburg
Odstoupení od smlouvy (viz příloha e-mailu)
Tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi. Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Petrou Skutilovou, e-mail p.XXXXXX@seznam.cz, uživatelské jméno Petra, Stát: Česká republika.
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat, a dále vymáhání jakékoliv částky z účtu číslo XXXXXXXXX a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.
Datum 19.9.2017
seznamka Academic Singles, společnost be2 S.a.r.l.
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů,ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a vrácení částky 2 247,- Kč zpět na můj účet.
jsem přesvědčena, že jsem odstoupila v zákonné lhůtě !!
|
Tweet |
Při uzavření smlouvy na dálku, má spotřebitel právo do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy odstoupit, tedy zrušit od samého počátku.
Po marném uplynutí této lhůty lze však dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: MUE4HF23
Přejeme Vám dobrý den, paní Skutilová.
Jak již bylo uvedené v rámci komunikace ze strany Zákaznického centra Academic singles i ze strany dTest - spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dní od data uzavření smlouvy (objednávky služeb).
Jelikož byly služby v rámci Academic singles z Vaší strany objednané ke dni 17.08.2017, není již odstoupení od smlouvy právoplatné.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.