Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 21.9.2017 mi měl váš kurýr doručovat zásilku z e-shopu. Ne jen že mi nedal vůbec vědět, že zásilku prevzal, ani se neobtěžoval se s ní u nás zastavit a předat mi ji. Rovnou ji uložil do parcel shopu o čemž mě také nikdo neinformoval. Musela jsem si sama hledat a zjišťovat kde je moje zásilka. Poté jsem volala k vám na infoliku kde mi bylo řečeno že neměl kurýr na mě kontakt. Což je LEŽ! Přímo na balíčku bylo moje telefonní číslo, nemusím doufám dodávat že etiketa byla vytištěná v PPL! Navíc se na ty vaše linky dovolat je taky takový malý zázrak! Příště už budu volit jakýkoliv jiný způsob dopravy než PPL, to bylo naposledy!
49610802452
Přestat dělat z lidí voly!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.