Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18184Nedoručení, žádné oznámení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2017, před 7 lety

Soňa Šebestová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21.9.2017 mi měl váš kurýr doručovat zásilku z e-shopu. Ne jen že mi nedal vůbec vědět, že zásilku prevzal, ani se neobtěžoval se s ní u nás zastavit a předat mi ji. Rovnou ji uložil do parcel shopu o čemž mě také nikdo neinformoval. Musela jsem si sama hledat a zjišťovat kde je moje zásilka. Poté jsem volala k vám na infoliku kde mi bylo řečeno že neměl kurýr na mě kontakt. Což je LEŽ! Přímo na balíčku bylo moje telefonní číslo, nemusím doufám dodávat že etiketa byla vytištěná v PPL! Navíc se na ty vaše linky dovolat je taky takový malý zázrak! Příště už budu volit jakýkoliv jiný způsob dopravy než PPL, to bylo naposledy!


Produkt

49610802452


Požadované řešení

Přestat dělat z lidí voly!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 11:21, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.