Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18185Nedoručení poštovní poukázky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2017, před 7 lety

Natalie Novotná

Znění stížnosti

Již po několikáté mi nebyla do poštovní schránky doručena poštovní poukázka soc.podpory konkrétně za měsíce červenec ,srpen,září 2017 .Za červenec a srpen jsem si jí vyzvedla osobně na poště Praha 100 00 po té co jsem týden marně čekala, a na úřadě práce Prahy 10 mi bylo sděleno,že poukázky byly odeslány včas jako vždy, 17-tého v měsíci. Poukázky soc.podpory jsem dostávala již cca 7 let až do nedávna bez problémů.Nyní t.j. 25.9.2017 opět čekám na doručení.
Platnost poukázky je 14 dní ode dne vydání proto se obávám i prodlení splatnosti a s tím spojených potíží.


Produkt

doručování poštovních poukázek


Požadované řešení

Žádám o nápravu v oblasti této služby a informaci jak je v této věci postupováno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 10:38, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.