Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , zaplatil jsem si 1 měsíční VIP členství přez kartu na portálu SEXKONTAKTY, bohužel i další měsic mi strhli stejný obnos peněz, psal jsem na podporu jak smazat učet a bylo poslano toto :
Váš účet, může být kdykoliv smazán pokud nejste členem VIP.
V případě, kdy je na Vašem účtě aktivní VIP členství, které bylo zaplaceno pomocí bankovního převodu, složenkou nebo vložením na účet, popřípadně SMS platbou, může být Váš účet na Vaše přání smazán.
Upozornění: Pokud jste uhradil VIP členství, pomocí platební nebo kreditní karty, je nutné vypovědět členství, dle Všeobecných obchodních podmínek daného portálu, kde jste VIP členství zaplatil.
pro vypovězení člentsví postupujte prosim, dle Všeobecných obchodních podmínek portálu Sexkontakty.cz , se kterými jste souhlasil při registraci.
Všeobecné obchodní podmínky naleznete https://www.sexkontakty.cz/agb.php
Zde najdete odpovědi.
https://imx1.freshdesk.com/cs/support/solutions
S pozdravem.
Technická podpora Martina
ok jak to mužu ukončit tak by to bylo správně. napadlo mě že si vyměnit platební kartu a bude pokoj, ale v podmínkách jsem se dočetl že pokud nebudu platit tak namě pošlou exekuci , to nechápu když jsem si zaplatil jen jednoměsíční členstvi tak proč se mi strháváji peníze dál.
V odkazu co mi poslali abych si našl odpovědi jak zrušit členstvi tak jsem našel toto :
Zaplacené členství kreditní kartou, může být ukončeno zasláním písemného oznámení, nejméně jeden (1) týden před vypršením takto uvedeného (zaplaceného) členství. Výpověď musí být písemná a musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému Písemné oznámení vlastnoručně podepsané, musí být adresováno technickému správci firmě.
Kdo je technický zprávce ? , vlastnoručně podpsane to je nějaká blbost ?
Děkuji za rady.
Jak spravně vymazat učet , nejde mi o penize co mi to vzalo ale oto aby mi to nestrhávalo další
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Zásadní je smlouvu o placeném členství řádně ukončit, a to výpovědí v souladu s obchodními podmínkami. Dle VOP může být zaplacené členství kreditní kartou ukončeno zasláním písemného oznámení, nejméně jeden (1) týden před vypršením takto uvedeného (zaplaceného) členství. Výpověď musí být písemná a musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému a musí být adresována technickému správci firmě NakedRooster s.r.o., P.O.BOX 93, Plzeň 30393, Česká republika.
Je vhodné tak učinit prokazatelným prostřednictvím České pošty doporučeně s dodejkou. Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci, kopii výpovědi, dodejku pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zároveň spotřebiteli doporučujeme, aby se veškerou komunikaci se společností uchoval pro případ soudního sporu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Polska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.