Společnost


Roman Kozlovský

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18192Neuznaná reklamace PVC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2017, před 7 lety

Iveta Taušová

Znění stížnosti

V prosinci 2015 jsem si u vás koupila PVC do dvou bytových jednotek a objednala pokládku lina.
V únoru 2016 jsme řešili první reklamaci na kterou přišel zástupce firmy a písemně se vyjádřili že chyba není na jejich straně ale že je lino špatně podlepené . (od vás jsem se dozvěděla že máme v bytě moc teplo tudíž nám firma rekl. zamítla)
Lino jste opravili pouze v jenom bytě v jedné místnosti a v druhém bytě už jste reklamaci neřešili. Druhou reklamaci jsem vám posílala emailem 13.7.2016 z vaší strana bez reakce.
Na třetí reklamaci 18.8.2017 jsem byla u vás na prodejně s tím že je lino samá boule sváry rozlepené a po celém linu fleky, bylo mi řečeno že hned pošlete zástupce firmy, jelikož se opět nic nedělo poslala jsem vám reklamaci písemně 21.8.2017 mezitím se ozvala zástupkyně firmy 7.9.2017 že je dnes na Teplicku jestli se může na lino podívat nebylo to ten den možné a paní mi řekla že mi zavolá v 10.9.2017 a už se nikdo neozval.
22.9.2017 jsem vám poslala že odstopuji od smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace, na vyřízení reklamace jste měl od února 2016 dost času.
S pozdravem

Iveta Taušová


Produkt

PVC Premier 2826 , +pokládka


Požadované řešení

Cena za PVC + pokládku 67.167.-kč z toho cena PVC 42 962,kč.
Jelikož je PVC samá boule, a po celém PVC v obou bytech zrzavé fleky .
Požaduji vrátit částku za PVC 42 962,-kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 08:24, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:49, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.