Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18196Neoprávěná faktura - registr SOLUS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2017, před 7 lety

Lucie Bláhová

Znění stížnosti

Dobrý den, zhruba před dvěma lety jsem si zřídila u Vodafone datovou sim kartu do PC. Dne 12. 2. 2015 jsem prostřednictvím e-mailu Vodafone oznámila odcizení tašky, kde jsem měla nezaktivovanou datovou sim i s flashkou do PC. E-maily s komunikací s Vodafone mám všechny uložené. Následně jsem došla na ZC, a pořídila si novou datovou sim včetně nového přístroje, který jsem na místě zaplatila. Tam mi bylo řečeno, že mi vše převedou a je to v pořádku. Internet jsem využívala zhruba rok a následně řešila ukončení smlouvy na ZC, nejprve mi smlouvu neukončili z nějakého důvodu, po druhé návštěvě ZC jsem zjistila, že mám pohledávku u inkasní agentury, protože mi byly u smlouvy stále vystavovány faktury za internet, který jsem v té době již nepoužívala. Pohledávku jsem agentuře uhradila a ta mi potvrdila, že už žádnou pohledávku neevidují. Nyní jsem si chtěla zažádat o podnikatelský úvěr a zjistila jsem, že jsem v SOLUS kvůli Vodafone. Ihned jsem tam volala, nejprve mi pracovnice řekla dvě rozdílné částky, ve finále že mi nemůže říct za co to je ani k jakému číslu, že nemá náhled, ale že to musím uhradit. Psala jsem tam stížnost na e-mail, z reklamačního mi volali s tím, že mi byla vystavena faktura za neaktivaci první datové sim karty a s tím poplatky vystavené v březnu 2017. O této faktuře mne nikdo neinformoval ani jsem ji neobdržela. V e-mailu o krádeži první datové sim ani na ZC mne nikdo neinformoval, že mi vznikne sankce! Mám e-mail plný faktur od Vodafone, ale na jméno mého otce, na jiné telefonní číslo a ještě k tomu, jsou všechny faktury na 0 Kč. Na ZC jsem byla dohromady 3x a nikdo mi o této pohledávce neřekl. Všechny hovory mají monitorované, takže je snadno dohledatelné, že mi v každém hovoru tvrdili něco jiného.


Produkt

Datová sim


Požadované řešení

Žádám o prominutí/storno této faktury + poplatky s tím vzniklé, vzhledem k tomu, že mě nikdo o této faktury neinformoval a na zákaznickém centru mi o této částce nikdo neřekl, naopak mi tvrdili, že to převedou a stačí zaktivovat druhou datovou sim. Musela jsem zastavit výrobu v podniku vzhledem k tomu, že mi celá situace brání k poskytnutí podnikatelského úvěru a ani na sebe nemůžu převést smlouvu na energie. Žádám o výmaz z registru SOLUS. Pokud mi nebude vyhověno, předám všechny dokumenty, e-maily + chybné faktury ČTÚ a mediím za poškození mé osoby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 16:06, před 7 lety

Spotřebitelka má právo požadovat po poskytovateli služeb elektronických komunikacích (dále jen poskytovatel) nebo po provozovateli, který vede registr o bonitě a důvěryhodnosti spotřebitele (dále jen registr), opravu nepřesných nebo nesprávných údajů, které jsou o ní v registru vedeny.

Poskytovatel nebo provozovatel, který registr vede, je povinen opravit nepřesné nebo nesprávné údaje v registru, dozvěděl-li se o tom, že tyto údaje jsou nepřesné nebo nesprávné. Pokud žádost spotřebitelky o opravu nepřesných nebo nesprávných údajů, které jsou o ní v registru vedeny, není vyřešena bezprostředně, poskytovatel nebo provozovatel, který registr vede, údaje dotčené žádostí spotřebitelky do vyřešení žádosti spotřebitelky blokuje. Blokuje je takovým způsobem, že provede dočasné zamezení poskytování údajů z registru, které byly dotčeny žádostí spotřebitelky. Místo takových údajů poskytne poskytovatel nebo provozovatel, který registr vede, informaci o tom, že údaje jsou blokovány.

Pokud jsou údaje vedené v registru předmětem sporu mezi poskytovatelem a spotřebitelkou, přičemž o takovém sporu je vedeno soudní, správní nebo rozhodčí řízení, v němž nebylo doposud vydáno pravomocné rozhodnutí ve věci samé, nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona, je poskytovatel nebo provozovatel, který registr vede, povinen tuto skutečnost na žádost spotřebitelky v registru poznamenat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 22:04, před 7 lety

Dobrý den, paní Bláhová,

jestli nejste spokojená s vyjádřením, které jste dostala telefonicky, kontaktujte prosím naše specialisty prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Celou situaci prověříme a odpovíme Vám e-mailem nebo poštou - podle toho, jakým způsobem se na nás obrátíte.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.10.2017 17:21, před 7 lety


Lucie Bláhová

Dobrý den, paní Bakerová,

za 1. nemám administrátorské heslo, za 2. po minulých zkušenostech s Vámi telefonicky nehodlám komunikovat. Trvalo 3 telefonáty, než jste mi řekli, za co pohledávka je. Když jsem chtěla vyjádření proč, bylo mi řečeno "nevim" Toto chci tedy písemně ať to můžu řešit dále.

Již jsem k Vám zaslala reklamaci na e-mail. Žádáme o PÍSEMNÉ vyjádření, abych měla podklady na ČTÚ.

Opakuji, stíháte mne za fakturu za neaktivaci kradeného přístroje, které jsem hlásila osobně na pobočce, kde mi řekli, že zaplatím nový přístroj a je vše v pořádku.

Prosím Vás tedy naposled, zašlete mi písemné vyjádření + fakturu, kterou jsem nikdy neviděla.

E-mail mám registrovaný u smlouvy.

S pozdravem

Lucie Bláhová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 19:49, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2017 21:41, před 7 lety

Hezký večer, paní Bláhová,

bez ověření administrátorským heslem nemůžeme situaci prověřit a sdělit Vám požadované informace. Všechny způsoby, jak získat administrátorské heslo, píšeme v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/hesla1/zapomnel-jste-heslo/.

Samozřejmě můžete poslat písemnou reklamaci poštou na adresu, kterou jsem uvedla v minulé odpovědi, v tom případě ověření heslem nahradíte svým podpisem. Naše vyjádření pak dostanete také písemně poštou.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:55, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2017 13:09, před 7 lety


Lucie Bláhová

Celé vyjádření jsme předala ČTÚ. S vyjádřením společnosti nejsem spokojená, protože mi opět tvrdí něco jiného za co pohledávka je. Stáhla jsem svoji komunikaci s nimi a celé to přeposlala na ČTÚ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:13, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.