Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Čekáte na léky z Německa, berete si na doručení přes PPL dovolenou, a místo doručovatele se dočkáte jen emailu, že "doručení nebylo úspěšné"...
Na zákaznické lince pak jen hledání zástupných důvodů, že "adresa je neúplná (co je na adrese "Modrá 1979, Praha" neúplného?)" a že na mě "nebyl kontakt" (a co ten email, když už telefon někde zjevně ztratili...?).
Vůbec se neobtěžují to doručit ještě týž den a nutí mě si vzít další dovolenou v následující pracovní den.
PPL je nutno se vyhnout velkým obloukem!
Zásilka č. 22000699180
Když už to u nich někdo zpacká nebo se na to vykašle, tak by se mohli namáhat to napravit ještě týž den...
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.