Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18199Ani pokus o doručení...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2017, před 7 lety

Luboš Liška

Znění stížnosti

Čekáte na léky z Německa, berete si na doručení přes PPL dovolenou, a místo doručovatele se dočkáte jen emailu, že "doručení nebylo úspěšné"...

Na zákaznické lince pak jen hledání zástupných důvodů, že "adresa je neúplná (co je na adrese "Modrá 1979, Praha" neúplného?)" a že na mě "nebyl kontakt" (a co ten email, když už telefon někde zjevně ztratili...?).

Vůbec se neobtěžují to doručit ještě týž den a nutí mě si vzít další dovolenou v následující pracovní den.

PPL je nutno se vyhnout velkým obloukem!


Produkt

Zásilka č. 22000699180


Požadované řešení

Když už to u nich někdo zpacká nebo se na to vykašle, tak by se mohli namáhat to napravit ještě týž den...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2017 11:37, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.