Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
U O2 užíváme tarif Neon S.Z vyúčtování z 8.12.13 jsme se dozvěděli, že tento tarif již není v jejich nabídce a že bude změněn na tarif Free. 18.12.13 jsme odeslali na jejich chat ze stránek MojeO2 (jinou elektronickou komunikaci neuvádějí)sdělení, že se změnou nesouhlasíme a očekáváme zrušení tarifu Neon. 6.1.14 jsme dostali dopis, opakující zrušení Neonu, s tím, že bude změněn na Free. Dne 7.1.večer jsem volal na číslo 800020202 a mluvil se Z.Paušem. Nabízel zlevněný tarif, ale se závazkem na 2 roky. Tojsem odmítl. Nakonec souhlasil se zrušením tarifu a ptal se, zda také zrušit telefonní číslo. Udivil mě, nevím k čemu by bylo číslo bez tarifu. Ptal jsem se jak je možné, že na elektronické odřeknutí změny tarifu společnost nereaguje, odpověděl, že podle Obchodních podmínek musí být výpověď zaslána písemně, nebo vyřízena telefonicky (na to ošem není žádný doklad). Přijímá tedy výpověď s dvouměsíční lhůtou. Namítl jsem, že nepodávám výpověď, ale nesouhlas se změnou tarifu, který podle nich končí. Trval na tom, že jde o výpověď.
Tarif O2 NEON S
Ukončení tarifu vč,telf. čísla k 31.1.2014.
Telefonica Czech Republic,a.s.
Za Brumlovkou 266/2, Praha 4, 140 22
neznám
www.o2.cz
|
Tweet |
Pokud se mění podmínky smlouvy o poskytování elektronických komunikací v neprospěch zákazníka, může dle § 63 zákona o elektronických komunikacích od smlouvy odstoupit. O změně podmínek a právu na odstoupení musí oprátor zákazníka informovat.
Dobrý den,
podporovanou formou hlášení rušení služby je telefonická, či písemná žádost. Přes O2 Chat na našich stránkách službu zrušit nelze. Zde předpokládám, že Vám kolegové také tuto informaci sdělili a odkázali Vás na podporovanou formu.
Pokud nesouhlasíte se změnou tarifu, máte možnost nastavit tarif jiný dle aktuálního ceníku, který uvádíme na www.o2.cz/dokumenty, případně službu zrušit bez sankcí. To jste provedl na bezplatné lince 800 020 202, kde Vám kolegové zaslali kód pro potvrzení výpovědi. Ten jste nám nahlásil a domluvil se na ukončení služby k 28. 2. 2014. Zda budete číslo nadále využívat, se Vás specialisté z oddělení rušení ptali, aby věděli, jestli budete číslo přenášet k jinému poskytovateli,či nikoli, případně zda máte zájem přejít na předplacenou kartu. Převod na předplacenou kartu je totiž možné provést pouze na pobočce.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Zase to není pravda. nedomluvil jsem se na ukončení služby, bylo mi to prostě sděleno jako jediná možnost. Kdyby se jednalo o domluvu, neměl bych si nač stěžovat.
Připadá mi dost kuriozní, když společnost, která poskytuje datové služby, nepřijímá korespondenci emailem.
Bečvář.
Způsob, jakým budou mezi sebou smluvní strany komunikovat jsou obyvkle sjednány v rámci smlouvy nebo smluvních podmínek.
Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích platí, že Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat o této změně účastníka. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy uvedených v odstavci 1 písm. c) až q), nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Dobrý den,
zřejmě jsme si nerozuměli. Šlo mi o to, že při rušení služby je hlavní, jaký důvod pro výpověď uvádíte (O výpověď se jedná vždy, pokud se služba ruší). Pokud jste službu rušil z důvodu změny podmínek, pak zde není uplatňována výpovědní lhůta a služba je rušena dnem nahlášení ČVOP na naší infolinku (při telefonické výpovědi). V případě, že služba byla na čísle rušena jednoznačně z důvodu změny podmínek a nebylo Vám z naší strany umožněno zrušit službu ihned při nahlášení ČVOP, můžeme konkrétní hovory prověřit specializovaným pracovištěm oddělení stížností. S výsledkem Vás poté budeme kontaktovat. V případě zájmu o prověření hovorů nám prosím uveďte také e-mailovou adresu. Na ní Vás poté budeme o vyřízení informovat.
O podporovaných formách hlášení výpovědi jsem Vás informoval výše. Pro korespondenci s dotazy nás můžete kontaktovat také elektronicky na zmiňovaném O2 Chatu, prostřednictvím aplikace "Napište nám", na webových stránkách www.o2.cz/dotazproguru, či na sociálních sítích (Facebook, Twitter, apod.).
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Společnost se zřejmě vytáčí. Jestli někdo podává stížnost, tak bych očekával, že společnost si oprávněnost prověří a odpoví jestli ji považuje za oprávněnou nebo ne a proč. Další korespondence mi připadá jako mlžení a komplikování případu. O možnosti okamžitého ukončení smlouvy jsem ze strany O2 informován nebyl, naopak se mě operátor snažil přemluvit k pokračování.
Bečvář.
Dobrý den,
při rušení služby je právě důležité, z jakého důvodu je služba rušena. Neuvedl-li jste, že službu rušíte z důvodu změny tarifů a že chcete odstoupit ihned, pak byla nastavena standardní výpovědní lhůta, která byla v době, kdy jste hlásil rušení, následující kalendářní měsíc od nahlášení rušení služby a potvrzení kódu ČVOP (při hlášení rušení služby telefonicky). O změně podmínek informujeme na vyúčtování a dopisem
Hovor nechám prověřit specializovaným pracovištěm oddělení stížností. S vyjádřením budeme informovat písemně, či telefonicky. Poprosím o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobře, pár dní počkám.
Protože jsem si nevěděl rady, jak Vám odeslat přílohy k mé stížnosti, učinil jsem tak formou dotazu, na který odpověděla pí. Málková dne 4.4. Číslo dotazu je 14359PM. Tím považuji tuto stížnost za uzavřenou a děkuji za pomoc.
Bečvář.