Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#18208Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2017, před 7 lety

Jiří Pazderka

Znění stížnosti

Objednal jsem si svoz reklamovaného zboží a zároveň dovoz nového zboží na reklamačním oddělení Ikea. Tato operace měla proběhnout dle plánu mezi 17-21 hodinou. Řidič volal ve 14 hodin, že zboží veze. Na to jsem mu odpověděl budeme doma s přítelkyní od 17 hodin. Čekáme na dodávku před domem v 17 hodin a nic přijdu domu 16:50 zmeškaný hovor. Volám zpět nikdo to nebere. Na reklamačním oddělení me bylo sděleno abych znovu zaplatil 2000kč a dovezou me zboží jindy. Tuto verzi nehodlám akceptovat. Zaplatil jsem 2000 kč za službu která nebyla splněna a proto nebudu platit znovu.


Produkt

Svoz dveří ke skříni a dovoz jiných dveří sytému Pax.


Požadované řešení

Opětovné doručení a vyzvednutí zboží bez dodatečné platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 16:45, před 7 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že služba byla poskytnuta vadně (nebyla poskytnuta). Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.

Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2017 13:41, před 7 lety

Dobrý den prosím spotřebitele pod jakým reklamačním číslem byla jeho reklamace hlášena, rádi bychom případ prověřili a dali konečné stanovisko. Díky IKEA Česká republika, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:51, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.11.2017 06:45, před 7 lety


Jiří Pazderka

Hodnocení: