Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Objednal jsem si svoz reklamovaného zboží a zároveň dovoz nového zboží na reklamačním oddělení Ikea. Tato operace měla proběhnout dle plánu mezi 17-21 hodinou. Řidič volal ve 14 hodin, že zboží veze. Na to jsem mu odpověděl budeme doma s přítelkyní od 17 hodin. Čekáme na dodávku před domem v 17 hodin a nic přijdu domu 16:50 zmeškaný hovor. Volám zpět nikdo to nebere. Na reklamačním oddělení me bylo sděleno abych znovu zaplatil 2000kč a dovezou me zboží jindy. Tuto verzi nehodlám akceptovat. Zaplatil jsem 2000 kč za službu která nebyla splněna a proto nebudu platit znovu.
Svoz dveří ke skříni a dovoz jiných dveří sytému Pax.
Opětovné doručení a vyzvednutí zboží bez dodatečné platby.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že služba byla poskytnuta vadně (nebyla poskytnuta). Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Dobrý den prosím spotřebitele pod jakým reklamačním číslem byla jeho reklamace hlášena, rádi bychom případ prověřili a dali konečné stanovisko. Díky IKEA Česká republika, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: