Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18212Nevyřešená nefunkčnost služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2017, před 7 lety

Klára Adamová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 21.8.2017 jsem změnila operátora a přešla jsem ke společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Po přibližně pěti dnech jsem zjistila, že mi nejdou odeslat SMS na telefonní číslo mého otce. Poprvé jsme služby reklamovali na klientské lince společnosti dne 30.8.2017, kdy nám bylo po neúspěšném pokusu o zprovoznění prohozením si SIM karet v telefonech sděleno, že bude problém předán k řešení na specializované IT oddělení k dalšímu řešení a následně nás o situaci telefonicky vyrozumí. Do 4.9.2017 se nikdo neozval a tak jsme se rozhodli klientskou linku znovu kontaktovat pro urgenci. Dne 7.9.2017 mi přišla potvrzující SMS o přijetí požadavku pro řešení technického problému s předpokládaným datem vyřešení 12.9.2017. Dne 12.9.2017, kdy měl být požadavek již konečně vyřešen jsem obdržela znovu SMS, kde bylo uvedeno, že se na mém požadavku stále pracuje a předpoklad vyřešení je 18.9.2017. Dne 18.9.2017 jsem volala na klientskou linku společnosti, zda je požadavek vyřešen, kde mi bylo sděleno, že je problém na straně T-Mobile, kam SMS nepřijde a že s tím více dělat nemůžou. Po hovoru mi přišla SMS s potvrzující informací o uzavření požadavku.

Během řešení požadavku u spol. Vodafone byl otec na pobočce T-Mobile, kde mu dali novou SIM kartu a následně předali věc k řešení do oddělení IT. Tam mu bylo následně sděleno, že se věc musí řešit se společností Vodafone, jelikož SMS neprojde SMS bránou společnosti Vodafone a že na straně T-Mobile nevidí žádný problém.

Od prvotního nahlášení problému společnosti uběhl bezmála měsíc, fakturu za tarif jsem řádně uhradila v plné výši i přesto, že jsem služby plně využívat nemohla.


Produkt

Číslo reklamace 1-63824526941


Požadované řešení

Dořešit technický problém, který stále přetrvává a od kterého dala společnost alibisticky ruce pryč. Poskytnutí slevy za období, kdy jsem nemohla naplno využívat služeb, které jsem měla zaplacené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 17:07, před 7 lety

Pokud službu bylo možné využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu elektronických komunikacích (dále jen podnikatel), je podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat, doporučujeme tak učinit prokazatelně písemně a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Podnikatel je povinnen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že podnikatel reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 22:11, před 7 lety

Dobrý den, paní Adamová,

pokud Vaše SMSky na ostatní telefonní čísla v pořádku dorazí a potíže se projevují jen při posílání zpráv na jedno konkrétní číslo, bude zřejmě chyba na straně tohoto cílového čísla. V každém případě se na nás můžete znovu obrátit a podat reklamaci prostřednictvím online formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně poštou na Vodafone Czech Republic, a. s, Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Celou situaci důkladně prověříme.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 08:03, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 13:53, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.