Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18217Plesnivý sýr

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2017, před 7 lety

Šárka Wunderlichová

Znění stížnosti

Dobrý den.Koupila jsem si v obchodě Lidl sýr Eidam 30% značky Bluedino se spotřební lhůtou 22.11. Dnes je 28.9 a sýr je plesnivý a nepoživatelný.Stalo se mi to už po páté.Stejný sýr, stejný problém.Bohužel jsem předchozí sýry vyhodila.Tento půjdu reklamovat a víckrát už v Lidlu sýr nekoupím.Vzhledem k tomu že ani přes obal není poznat zda je sýr již napadený, odmítám si nosit domů plesnivé sýry které mohu rovnou vyhodit.Myslela jsem že Lidl jen měl třeba nějakou špatnou várku se sýry ale děje se to už přes půl roku.Obchod by měl tyto sýry stáhnout z prodeje.Věřím že to není problém Lidlu ale spíš dodavatele.Já osobně budu kupovat jinou značku v jiném obchodě.Pro jistotu.


Požadované řešení

Stažení produktu z prodeje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2017 12:13, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2017 13:50, před 7 lety

Hezké odpoledne, paní Wunderlichová,

je nám líto, že jste si na sýru nemohla pochutnat. Děkujeme však za upozornění, které předáme odpovědným kolegům k prošetření. Můžete nám upřesnit, ve které prodejně jste nakupovala a případně připojit i číslo šarže, které je vytištěno na obalu?

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:56, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 16:56, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.