Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.9.2017.mi prišla sms z pošty že mi bude balik doručován dne 26.9.2017.Nekonalo se.Čekam další den 27....nic...dalši den 28.9.2017.je svatek takže asi take nic.S panem co mi balik posila jsem se domluvila na dobirce..v baliku jsou veci na divadelni predstaveni a mam pocit ze to nedoruci ani do prestaveni.Mam chut si bslik neprevzit.Nemohu to ale udelat panovi co byl tak ochotny a veci ješte ten den poslal.jsem hodne naštvana.Jedna se o zadilku DR9508106073L.Dekuji za vyrizeni Fojtikova
Dodat ješte dnes!Nehodlam platit poštovme.
|
Tweet |
Spotřebitelka by v daném případě měla uplatnit reklamaci. Reklamaci lze uplatnit na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman