Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po zjištění, že mnou objednaný pilník na baterie není funkční, prostřednictvím FB, jsem žádala kde a jak odeslat reklamaci,tedy vrácení zboží! s Upřednostněním vrácení peněz. Poté mi bylo sděleno na FB, poslat č.objednávky, a pak mi zaslali na email Reklamační list. Ten jsem vyplnila ručně a odeslala zároveň s pilníkem a 2a náhradními hlavicemi na danou adresu reklamací-fi JADAKO s.r.o. PH9-Vysočany, Na Harfě 712/7.
Po delší době zase žádná odezva DKShopu, opět jsem se spojila přes FB, kde potřebovali č./čtu, pro vrácení mých peněz.
Do dnešního dne se tak nestalo. Mrzí mne a to velmi jejich chování vůči zákazníkovi.
Tato tahanice se děje od vrácení výrobku, dne podání 27.7.2017!
pilník(na nohy) na baterie + 2 náhradní válečky. Č.objednávky-1706190008. Byl v modré barvě.
Požaduji VRÁCENÍ PENĚZ!
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), a pro smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory podnikatele, může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si spotřebitelka nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitelka pak může využít tohoto práva, aniž by musela své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat. Toto právo musí prodávající vždy respektovat.
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona).
Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitelka rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.