Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#18225Neopravněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2017, před 7 lety

Zdenka Damková

Znění stížnosti

podraz byl už v tom, že první balíček měl být zdarma, bylo mi řečeno, že zaplatím jen poštovné. u balíčku byla složenka na zaplacení zboží. pak chodily další balíčky do schránky a vše jsem pak zaplatila najednou, neb jsem se nedostala na poštu z důvodů nemoci. když přišel další, který už jsem nechtěla, tak jsem ho nepřebrala. tak jsem udělala asi tři krát. chtěla jsem zrušit, ale nešlo se firmě dovolat. přestali balíčky posílat, tak jsem to považovala za uzavřenou věc. pak se mi ozvala firma Creditexpress a vymáhají po mně dluh za nezaplacený balíček. no, když jsem žádný nedostala, tak jsem odmítla zaplatit. je nezajímá, že jsem si to neuhlídala a že si to mám vyřídit s poštou. no divný přístup, já neodpovídám za dodání zboží. nakonec jsem se naštvala, balíček nedodaný zaplatila a firmě Helvita zaslala doporučený dopis, že už chci mít od nich klid a vše ruším. ti už se neozvali, a Creditexpress volá neustále, že mám u nich pohledávku navýšenou k dnešnímu dni asi 1500 kč. prý dlužím ještě za další zboží. tak už fakt nevím, co je to za lumpárnu. podle diskusi lidí je toto velký podvod a spousta nespokojených zákazníku.....


Produkt

už nevím jak se výrobek jmenoval. nějaké prášky na hubnutí....


Požadované řešení

nechci nic vyměnit, ani peníze. chci mít klid od vymahačské firmy Creditexpress. připadá mi to jako velký podvod. přeci nemůžu platit za něco, co jsem neobdržela...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 08:16, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva nadále trvá a že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není zákonně upraveno. Tyto agentury mohou požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2017 10:02, před 7 lety

Dobrý den,

Dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu CLA Diet.

Před časem jste byla kontaktována naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostala nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělila svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stala naším zákazníkem.

V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .

Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.

V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.

Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.

Dne 26.10.2016 jste uhradila částku 825 Kč za první tři zásilky, další dvě pravidelné jste nám vrátila zpět (vráceny v prosinci 2016) a poslední zásilku jste uhradila až dne 12.6.2017, to již jste byla předána k inkasní agentuře. Bylo potřeba reagovat včas na upomínky a kontaktovat zákaznický servis. Ale neevidujeme u Vás jediný kontakt na zákaznické oddělení - telefonicky, písemně, ani dopisem.

U společnosti Creditexpress jsme nechali vymáhání pohledávky ukončit, z důvodu úhrady poslední upomínané zásilky, avšak je potřeba si uvědomit, že se jedná o ústupek z naší strany z důvodu nákladů na vymáhání pohledávky jak našich tak inkasní agentury.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2017 15:59, před 7 lety


Zdenka Damková

Dobrý den. Odepisuji později z důvodů nemoci. Ano,rozhovor proběhl s pánem. Mají to vše tak naučeno, že nelze všemu rychle porozumět. Ale, co je tady podstatné, že obálky chodí do schránky a nikdo mi nemůže dokázat, že opravdu došly, i když byly odeslány. Některé už jsem nepřebrala a byly automaticky vráceny. Nechtěla jsem posílat zpět na své náklady. Dovolat se na zákaznický servis bylo nemožné a mejlem nešlo smlouvu ukončit. Po zaplacení poslední splátky zboží, které jsem neobdržela vůbec, jsem poslala doporučený dopis na adresu Helvitia, že už nechci nic zasílat. Jenže to už mně obtěžovala společnost Creditexpress. Mimochodem, jejich chování hrozné. Je mi líto, že jsem se dostala do takové nepříjemné situace, a doufám že se vše vyřeší v můj prospěch. Děkuji předem. Zdenka Damková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 07:41, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2017 08:09, před 7 lety

Dobrý den,

jak jsme již napsali, případ je uzavřen a po paní Damkové neevidujeme žádnou pohledávku. Pokud je takto spotřebitelka spokojena, požádáme o uzavření případu zde na dTestu.

Děkuji

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2017 09:18, před 7 lety


Zdenka Damková

Dobrý den. Děkuji a přeji vám hodně spokojených zákazníku. S pozdravem Zdenka Damková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2017 10:25, před 7 lety

Požádáme o uzavření případu a vyhodnocení.

Děkujeme.

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2017 09:15, před 7 lety


Zdenka Damková

Hodnocení: