Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Minulý týden jsem po marném shánění v kamenných obchodech i v e-shopech konečně narazila na vámi nabízený gelový antistresový míček, po kterém vnučka moc toužila. Předpokládala jsem, že je-li míček prezentován jako antistresový, je možné jej mačkat, jak ostatně ukazuje fotografie na vašich stránkách. Po pouhé hodině !!!! byl ale míček naprosto zdevastovaný, nejprve se sama od sebe rozvázala síťka a poté se odlepila "zátka", která gel držela uvnitř míčku. Míček nebyl drahý, v ceně se samozřejmě obrazila ona vámi propagovaná "doprava zdarma" - 135,-- Kč. Ale smutek a zklamání vnučky mě dost naštvaly a bylo mi jí moc líto. Pokud je tento míček určen pouze jako dekorace do vitríny, neměl by být prezentován jako antistresový. Podotýkám, že s ním vnučka nezacházela neurvale s úmyslem ho zničit. Byla bych ráda, kdybyste mou stížnost uznali jako oprávněnou a docela bych uvítala, kdybyste mi zaslali míček nový.
Děkuji za pochopení
Dodání nového antistresového míčku bezplatně.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit těmito způsoby, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.