Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1823Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 11 lety

Karel Preisler

Znění stížnosti

Objednal jsem si hodinky v hodnotě 948 Kč. Částku jsem zaplatil převodem z osobního účtu dne 29.11.2013.
Do dnešního dne mi zboží nedošlo ani mi nebyly vráceny peníze.
Zkoušel jsem kontaktovat obchodní firmu, ale to nelze, protože mi automat vždy říká, že operátoři jsou zaneprázněni a abych počkal a když počkám, tak se ozve vyzvánění a nikdo to nezvedá. Po dlouhém hledání jsem našel telefonní číslo na paní Pokornou.
Na žádost jednatelky paní Pokorné jsem zaslal vyrozumění o nedoručené zásilce. Bylo mi řečeno, že odpověď mi bude dodána do 24 hodin, což se nestalo.
Začínám se obávat, že se jedná o podvod a zvažuji podat na firmu trestní oznámení.

s pozdravem Karel Preisler


Produkt

Hodinky Jamese Bonda


Požadované řešení

Přeji si dodat objednané zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2014 16:05, před 11 lety

Kupní smlouva stanovuje kupujícímu povinnost zaplatit kupní cenu a prodejci dodat zboží. V případě, že prodejce zboží nedodá ocitá se v prodlení. Pokud prodejce zboží nedodá ani po výzvě, má kupující nárok dle § 517 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit a prodejci tak vzniká povinnost vrátit kupujícímu uhrazenou cenu spolu s úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2014 21:46, před 11 lety


Karel Preisler

Hodnocení: