Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před půl rokem jsem se zaregistroval na vaší seznamce jenjednanoc.cz a nevím o tom že by někde psali že se obnovuje po půl roce členství obnovovalo.Pak mi přišel email:POKUD NEUHRADÍM DLUŽNOU ČÁSTKU POŠLETE MĚ INKASNÍ SPOLEČNOSTI.Tak jsem ten email nějak neřešil. Dnes mi přišel další email že proti mě podali žalobu i přes to že jsem zaplatil částku 112,35 EUR. Tak už fakt nevím co mám dělat.
Dear Sir �ápelda,
We refer to our previous correspondence and have to inform you that the claim by our clients has still not been settled. We
are unable either to understand or accept your payment behaviour. You made use of chargeable services of the online
community jenjednanoc.
We have still not been able to post a payment settlement in spite of several reminders from our clients and from this office.
We therefore request you once again to pay the sum in the amount of EUR 112,35 without delay, but no later than
05.10.2017
into the account shown here. We have already been instructed to pass the matter to the contract law firm if this deadline
expires without settlement.
This law firm will apply without delay to the local district court for an order for payment against you, which will lead to further
costs for you to pay, as well as inconvenience.
For this reason, we can only recommend that you avoid this further escalation and ensure on-time payment in full. The
case will be immediately closed here after payment is received.
Best regards
Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden
Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *
* Call charges from landlines 14 ct/min; mobile networks max. 42 ct/min
collection@fairmount.world
Bank account:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF
a ještě jeden email
Sehr geehrte Sir �ápelda,
wir beziehen uns auf Ihre Anfrage.
Wir bestätigen Ihnen, dass wir die gegen Sie geführte Forderungsakte abgelegt haben.
Produkt jenjednanoc.cz jsem vůbec nevyužíval. Na email že mám zaplatit dlužnou částku a nikdy sem na něj nebral zřetel. Před týdnem jsem obdržel email že pokud neuhradím dlužnou částku pošlete mě inkasní společnosti. Dnes mi přišel email že mě podali žalobu i když jsem tu částku u zaplatil. Říkám že jsem opravdu nikde jsem nečetl že by se to členství obnovovalo. Už nevím opravdu co mám dělat. Účet jsem už zrušil.
Stornování dlužné částky a zrušení členství.
|
Tweet |
Pokud společnost neinformovala spotřebitele o vlastnostech služby (zvláště o ceně a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitel by v takovém případě nemusel nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitele řádně informovala).
Informovala-li společnost spotřebitele o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi ním a společností byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou výše uvedené dokumenty důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.