Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18232Nevrácené peníze!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2017, před 7 lety

Václav Hrubiš

Znění stížnosti

Dobrý den. Koupil jsem u této firmy kameru a poslali jí ale nicméně použitý zboží. Kameru jsem odeslal zpět 30.8 a do dnes nemám peníze na účtu. Navíc tato firma přestala úplně komunikovat! Čekám do pondělí a poté půjdu podat trestní oznámení! Bylo by dobré podat toto oznámení ve více lidech. Určitě nejsem jediný. Pro případ komunikace píší svůj email. hrubisvaclav@gmail.com


Produkt

Outdoor kamera


Požadované řešení

Ihned vrácení peněz!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 17:25, před 7 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitel může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyl o své zákonné povinnosti předem poučen (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on).

Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 10:04, před 7 lety

Vážený zákazníku,

to co zde uvádíte je lež. Již ednou vám peníze před měsícem byly zaslány, ovšem vy jste nám oznámil účet, který nebyl aktivní, proto se nám z banky peníze vrátili zpět. Takže prosíme nelžete zde, že vaše reklamace nebyla vyřízena, chyba nastala na vaší straně, nikoli na naší.

Peníze podruhé již byly v minulosti vráceny, prosíme tedy o potvrzení přijetí peněz zde na tomto portálu.

S pozdravem
Konvalinková
ALlhere.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2017 09:48, před 7 lety


Václav Hrubiš

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den. Vše bylo vyřešeno do úplného konce. Firma Fidemia vrátila vše. Je tedy všechno v pořádku. Musím ale napsat jak to bylo. Ono totiž došlo k nedorozumění a proto to takhle dopadlo. Chyba byla na straně zřejmě jejich účetní která zřejmě nepochopila oč jí žádám. Proto tedy i má omluva fa. Fidemia je na místě. Nyní věřím že i vám ostatním to dopadne dobře.